עסקי ספורט

קפטן קבוצת הנכים: "קורא לפצועי המלחמה להשתקם בעזרת הכדורסל"

משחק ראשון לקבוצת 'עדי נגב' בליגת הכדורסל בכיסאות גלגלים: רוב השחקנים מטופלים בשיקום יום במרכז השיקומי, ומזמינים את הפצועים מהמלחמה לבוא ולחזק את הסגל שלהם
מערכת ice | 
קבוצת עדי נגב (צילום פרטי)
אמש (חמישי) התקיים משחקה הראשון של קבוצת הכדורסל בכיסאות גלגלים 'עדי נגב' בליגה לאומית ב' מול קבוצת 'חוסן באר שבע', משחק שהסתיים בניצוחה של חוסן הוותיקה.
הקבוצה מונה כ-10 שחקנים, רובם מטופלים בשיקום יום במרכז השיקומי 'עדי נגב' במועצה האזורית מרחבים, בסמוך לאופקים. חלקם היו שחקני כדורסל לפני הפציעות והפעילות על מגרש הכדורסל מאפשרת להם לשלב את האהבה לענף בהתאם למגבלה איתה נאלצים רובם להתמודד.

קפטן הקבוצה, ליעד אלעד אוריאל, אמר כי יש התרגשות גדולה לשלב את תהליך השיקום גם על המגרש. "אנחנו מקווים שיצטרפו לקבוצה שחקנים נוספים שיעבו את הסגל באימונים ובמשחקים. ואני קורא לפצועי מלחמת חרבות ברזל לשלב ספורט בתהליך השיקום שלהם. הלוואי שנוכל לשלב את המשוקמים החדשים בקבוצה, אני מכיר את התחושה כספורטאי וכמאמן. דרך הקבוצה ניתן לקבל כוח אישי לחזק ולהתחזק. זו מטרה שמנחה אותי כיום".
חברי הקבוצה החליטו לאמץ את הצבע הסגול כדי לכבד את חטיבת גבעתי, מכיוון שאפרת בטיטו, אמו של המח"ט לירון בטיטו, עובדת איתם בשיקום.
 
ליעד: "בהזדמנות זו חברי הקבוצה מבקשים לחזק את כוחות הביטחון ששומרים עלינו ועושים הכל בגבורה רבה כל כך. נשמח לאוהדים שיגיעו למגרש ואנו מאחלים לנו ולשאר קבוצות הליגה עונה מהנה, מוצלחת, ספורטיבית וללא פציעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה