עסקי ספורט

אחמד טיבי עוקץ: "שחקני בית"ר ירושלים אכלו לא כשר"

ח"כ אחמד טיבי עקץ את בית"ר ירושלים אחרי התבוסה 3:0 להפועל תל אביב והתייחס לסערת דבריו של הרב יצחק יוסף: "האדומים הביסו את בית״ר 3:0. הערכה: גם שחקני בית״ר ירושלים אכלו אוכל לא כשר. לאיוס אכל זעתר ושמן זית"
תום נחום | 
אוהדי בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90)
אמש (שני) התקיים המשחק הטעון בליגת העל בין בית"ר ירושלים שאירחה בטדי להפועל תל אביב, הפועל שלטו במרבית המשחק וניצחו את בית"ר 3:0. תבוסת הצהובים-שחורים הייתה האות לשלל התפרעויות מצד האוהדים שלה לאחר המשחק. מי שבחר לזרות מלח על הפצעים של הצהובים-שחורים מהבירה היה חבר הכנסת אחמד טיבי, שניצל את ההזדמנות לעקוץ, וכמו כן, גם לספק התייחסות לסערת דבריו של הרב הראשי לישראל, יצחק יוסף, שדיבר נגד החילונים ובין היתר טען 'אדם שאוכל לא כשר המוח שלו נהיה מטומטם'.
טיבי כתב כך בחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "האדומים הביסו את בית״ר 3:0. הערכה: גם שחקני בית״ר ירושלים אכלו אוכל לא כשר. לאיוס אכל זעתר ושמן זית. עדכון ספורט: אחרי הפסד למכבי בני ריינה, בית״ר ירושלים הובסה הערב בטדי ע״י הפועל תל אביב. כובש השער השלישי לאדומים - הישאם לאיוס. זה היה העדכון. עד כאן ממני, אחמד טיבי".
 
המתח התחיל לפני המשחק כשנורו זיקוקים לכיוון אוהדי הפועל שחיכו להיכנס לאצטדיון הירושלמי. בנוסף, לאחר סיום המשחק האוהדים הצהובים השתלחו במספר מקרים שונים באוהדי הפועל שהיו בעיר.
אוהדי הפועל סיפרו ל-ynet על האלימות שחוו לאחר המשחק: "ירקו עלינו בפנים כשהלכנו ברחוב, החטא שלנו היה שאנחנו אוהדי הפועל. איחלו שנקבל סרטן, נתנו לנו אגרופים מאחור, היינו בסכנת חיים". בנוסף, אוהדי בית"ר "החרימו" צעיפים לאוהדי הפועל ושרפו אותם לאחר המשחק.
בשריקת הסיום הגיעו אוהדי הקבוצה המשתייכים לארגון "לה פמיליה" עד לחדר ההלבשה של קבוצתם על מנת להביע את כעסם, אנשי המועדון שראו את האוהדים המתקרבים נעלו את חדר ההלבשה על מנת למנוע עימות לא רצוי. ביקורת רבה נשמעה על חברת האבטחה שלא הצליחה למנוע את חדירת האוהדים למתחם.
האוהדים דפקו על הדלתות הנעולות וצעקו: "השפלתם אותנו, תתביישו. כל אחד מכם ישלם על ההשפלה הזו". עימות נוסף נרשם כאשר אוהדי בית"ר התפרצו לחניון האצטדיון והתעמתו עם בעלי הקבוצה ברק אברמוב. האוהדים צעקו לו: "אתה חייב לעשות פה משהו, הם השפילו אותנו בבית. תקנוס אותם, תזרוק אותם, תטפל בשחקנים ובמאמן."
@beitar214 אוהדי ביתר בדרישה מאברמוב להורדה כסף לשחקנים#ביתרירושלים #ברקאברמוב #💛🖤💛🖤 #משמר ♬ צליל מקורי - beitar💛🖤
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה