עסקי ספורט

משרד התרבות והספורט השיק קמפיין נגד אלימות; ברשת זועמים

משרד התרבות והספורט השיק קמפיין לקראת תוכנית לאומית למיגור אלימות בספורט, אך האוהדים והרשת לא מרוצים. רבים טוענים כי הקמפיין מכפיש את ציבור האוהדים וכי הצד האלים הוא דווקא השוטרים
מערכת ice | 
קמפיין מיגור אלימות (צילום משרד התרבות והספורט)
בעקבות אירועי האלימות הרבים מדי במגרשי הספורט ובפרט במשחקי הכדורגל בארץ, שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, אמר בכמה וכמה פעמים כי יפעל במטרה להילחם בתופעה. היום הוא מתקדם בתוכניתו ומודיע כי בקרוב תושק תוכנית לאומית למיגור האלימות בספורט.
בציוץ של השר הוא כתב: "האלימות הורסת לנו את המשחק... אנחנו עולים הערב עם קמפיין הסברה נרחב בקרב אזרחי ישראל ואוהדי הספורט, כחלק מהצעדים שאנו שוקדים עליהם בחודשים האחרונים במסגרת התוכנית הלאומית למיגור האלימות בספורט שאותה נציג בקרוב".
לציוץ התווסף סרטון ראשון מהקמפיין ובו רואים ילד שהולך למשחק הכדורגל הראשון שלו, אך זה נהרס בעקבות התנהגות אלימה שפורצת ביציע שבו הוא יושב. 
אף שהסרטון ללא ספק מרגש, המהלך כולו כבר הספיק לספוג לא מעט אש ברשת. רבים מאוהדי הכדורגל יוצאים נגד המהלך בטענה שמדובר בהסתה נגד האוהדים, וכי בפועל האלימות מגיעה כלפיהם דווקא מצידם של השוטרים. למשל, יהונתן כהן, שדר ומגיש ערוץ הספורט, שיתף את הידיעה וכתב: "ניתוק מקומם של משרד הספורט, ולא בפעם הראשונה בסוגיות משמעותיות. האוהדים הם החמצן של המשחק!".
מצייץ נוסף בשם מור עזרן כתב: "הפסקתי לצפות ששוטר ידבר אליי בכבוד... הפסקתי לייחל שתשפרו את חוויית האוהד... תפסיקו לראות בנו עבריינים!". אוהד נוסף אחר בשם רונל ברכה פנה לזוהר: "תעשה טובה צא ולמד מה זה הכדורגל לפני שאתה מכפיש ציבור שלם".
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה