עסקי ספורט

נועה קירל תעבור לגרמניה? השוער הישראלי מבוקש במועדון הפאר

דיווח מפתיע בחו"ל מדבר על התעניינות של אלופת גרמניה בדניאל פרץ, שוער נבחרת ישראל ומי ששמו נקשר לזוגיות עם הכוכבת. באיירן מינכן מחפשת מחליף זמני לשוער הראשון הפצוע מנואל נוייר, שיחזור רק בנובמבר
מערכת ice | 
נבחרת ישראל עד 21 (צילום התאחדות לכדורגל)
שוער מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, דניאל פרץ, מי ששמו נקשר באחרונה לזוגיות מפתיעה עם נועה קירל, עשוי לעבור בקרוב ליעד מאוד מפתיע בטופ של אירופה.
נכון לכרגע זה נשמע דמיוני, אבל לפי דיווח של העיתונאי האיטלקי לוקה בנודי, קבוצת הפאר באיירן מינכן מתעניינת בצירופו של פרץ כמחליפו של השוער הפצוע שלה, מנואל נוייר. האחרון נפגע בתאונת סקי וצפוי להיעדר עד נובמבר. לפי ההערכות, באיירן מעוניינת לצרף שחקן שיהיה שוער ראשון רק עד חזרתו של נוייר, ולכן לא מחפשת מישהו מהדרג הבכיר אלא דווקא מהדרג השני, כמו פרץ.

אם הדבר אכן ייצא לפועל, יהיה מדובר באחת ההעברות הגדולות של כדורגלן ישראלי אי פעם. המועדון הגרמני מתחרה בקביעות בשלבים הסופיים של ליגת האלופות, וזכתה ב'צמפיונס ליג בפעם האחרונה לפני שלוש שנים. השוער הישראלי בן ה-23 מחזיק בדרכון גרמני, מה שיקל על המעבר.
 
דניאל פרץ זוכה להתעניינות ממועדונים נוספים באירופה, וזאת בשל הצטיינותו באליפות אירופה לנבחרות צעירות עד גיל 21 שהתקיימה באחרונה, בה הודחה ישראל רק בחצי הגמר. במיוחד נחשב פרץ כמומחה להדיפת פנדלים, והוא זכה לעצור שניים כאלה במשחק נגד נבחרת גרמניה הצעירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה