עסקי ספורט

כבוד ישראלי באליפות העולם: איאד שלבי זכה במדליית ארד

כבוד נוסף לספורט הישראלי באליפות העולם בשחייה שמתקיימת במנצ'סטר. הערב נוגע כי השחיין איאד שלבי זכה במדליית ארד לאחר שסיים את מקצה 200 המטר והגיע למקום השלישי בזמן של 5.16.18.
מערכת ice | 
איאד שלבי (צילום צילום מסך אינסטגרם הועד האולימפי הישראלי)
בתוך שבוע בלבד – כבוד נוסף לספורט הישראלי באליפות העולם בשחייה שמתקיימת במנצ'סטר. הערב נודע כי השחיין איאד שלבי זכה במדליית ארד, לאחר שסיים את מקצה 200 המטר והגיע למקום השלישי בזמן של 5.16.18.
במקצה זה נשבר השיא של איציק ממיסטבלוב מישראל  (4.57.79 דקות) על ידי השחיין האוקראיני קול אנטון, ועתה הוא עומד על 4.57.31 דקות.
עוד הערב, מארק מליאר הגיע למקום השישי במקצה 100 מטר חופשי בזמן של 1.00.65 דקות. ורוניקה גירנקו, במקצה 50 גב, הגיעה למקום השביעי בזמן של  1.15.06 דקות. כל השלושה הם חניכיו של יעקב ביננסון ומתאמנים באילן חיפה.

איאד שלבי לאחר הזכייה. צילום: אסנת פליס דואר
כאמור לא מדובר בהישג היחיד של ישראל השבוע באליפות. בתחילת השבוע השחיין עמי דדאון שבר שיא עולמי וזכה בשתי מדליות זהב, והשחיינית ורוניקה גירנקו זכתה במדליית ארד. הזוכים בשני המקומות הראשונים בכל מקצה זוכים בכרטיס למשחקים הפראלימפיים בפריז 2024.
 
באליפות העולם השנה משתתפים 546 שחיינים מ-67 מדינות. הנבחרת הישראלית מונה שבעה שחיינים: רון וולפורט ממועדון מכבי וייסגל רחובות המתאמן עם גיא שחר; שלושת המדליסטים מטוקיו 2020 מארק מליאר, עמי דדאון ואיאד שלבי, שהתכבד לשאת את הדגל בטקס פתיחת האליפות; אריאל מליאר, ורוניקה גירנקו ויוליה גודיצ'וק. כולם חניכיו של המאמן הלאומי יעקב ביננסון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה