עסקי ספורט

ליאו מסי בלחץ? כוכב הפועל באר שבע חתם בארצות הברית

אחרי שליאו מסי עבר ל-MLS האמריקנית וחתם בשורות אינטר מיאמי של דייוויד בקהאם, כוכב הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות, החלוץ הגנאי יוג'ין אנסה, חתם בשורות דאלאס וישחק מול הכוכב הארגנטינאי
תום נחום |  4
שחקני הפועל באר שבע חוגגים (צילום הפועל באר שבע)
לאחר שעזב את פריז סן ז'רמן, דחה הצעת ענק מסעודיה והצעה נוספת לקאמבק מרגש לברצלונה, ולאחר שחתם בשורות אינטר מיאמי של דייוויד בקהאם והחליט לצאת להרפתקה חדשה בארצות הברית, ליאו מסי בדרך לבנות סוללת כוכבים סביבו במיאמי. שניים מחבריו לשעבר בברצלונה נראים בדרך הבטוחה למעבר לארצות הברית בעקבותיו, מה שיהפוך את אינטר מיאמי לאחת המועמדות הוודאיות לזכייה באליפות ה-MLS.
שני הכוכבים שצפויים ללכת בעקבותיו של אלוף העולם, שזכה במונדיאל האחרון עם ארגנטינה, הם לא אחרים מאשר שחקני בארסה, הקשר הספרדי סרחיו בוסקטס ומגנה השמאלי של נבחרת ספרד, ג'ורדי אלבה. על פי הדיווחים השניים קרובים לסיכום במועדון האמריקני אליו הצטרף לאחרונה 'הפרעוש'.
מנגד, מי שעתיד לשחק נגד מסי, ואולי גם נגד סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, הוא לא אחר מאשר חלוצה הגנאי של הפועל באר שבע בשנתיים האחרונות, יוג'ין אנסה. אחרי זכייה בגביע ובתואר אלוף האלופים עם האדומים מבירת הנגב, אנסה נפרד מישראל אחרי שש שנים בהן שיחק בבית"ר תל אביב/רמלה, הפועל רעננה, עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע, וחתם בשורות דאלאס מה-MLS.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כתבה ספקולטיבית
    דויד 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסי זקן, אלבה זקן ובוסקטס זקן. היום, הצעירים והמהירים עם גרסיביות מובנת הם נותנים את הטון. שלושת המוסקטרים יכולים להציע רק את הטאץ'.
    סגור
  • 3.
    ?
    יונה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסי משקשק
    סגור
  • 2.
    חחחח
    אזרח פשוט משקיף מהצד 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה שלא מתחברת למציאות ליאו מסי בלחץ אטומי בגלל שכוכב מליגת ישראלית עבר לליגה בארה''ב אם הייתם על כוכב מליגה חוף מולדובה הייתי מאמין לכם
    סגור
  • 1.
    על אמת?
    אנונימי 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא ליאו מסי למה שיהיה לו אכפת משחקן רנדומלי שלא מגיע לו לקרסול מבאר שבע? הוא לא יודע ולא צריך לדעת מי הוא
    סגור