עסקי ספורט

ליאו מסי בהלם: ההצעה הכספית המטורפת שקיבל תטרוף את הקלפים?

ליאו מסי קיבל הצעה מטורפת מאל הילאל הסעודית לחוזה של שתי עונות תמורת סכום מטורף של 1.2 מיליארד דולר
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
השמועות סביב העזיבה של ליאו מסי את פאריס סן ז'רמן כבר אפשר לומר שקיבלו גושפנקא סופית, אחרי שהצרפתית זכו בסוף השבוע האחרון באליפות צרפת, שנראה הייתה שהיא האחרונה של מסי בעיר האורות.
השמועות סביב מעבר של מסי לקבוצת אל הילאל הסעודית, היריבה הישירה של אל נאסר, קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו בסעודיה, מתחזקות, והיום (שלישי) נודע כי הסעודים שידרגו את ההצעה שלהם לכוכב הארגנטינאי, שהתחילה ב-400 מיליון אירו לעונה, ועומדת כעת על סכום הזוי לחלוטין של חוזה לשתי עונות תמורת, שימו לב - 1.2 מיליארד אירו (!) מה שיהפוך אותו לשחקן בעל השכר הגבוה בהיסטוריה של משחק הכדורגל.
כידוע, החוזה הגבוה ביותר שייך כיום לכריסטיאנו רונאלדו, שעל פי דיווחים מרוויח כ-200 מיליון דולר, וכעת מסי צפוי להפוך למשתכר הגבוה בהיסטוריה, עם חוזה של פי שלושה מיריבו הגדול. 
ברצלונה, הקבוצה עמה מסי מזוהה יותר מכולן, גם כמובן מנסה להחזיר את הפרעוש אליה לקאמבק מפואר, אך זה יהיה קשה עד בלתי אפשרי, כאשר לשם השוואה, הקבוצה הקטלונית מציעה לליאו מסי 14 מיליון אירו לעונה בלבד, חוזה מעליב מאוד בטח ביחס לשחקן כמו מסי, שכן בארסה נמצאת גם היא בבעיות כלכליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה