עסקי ספורט

ליאו מסי לא יחזור לברצלונה: זו הקבוצה בה בחר לשחק

אוהדי ברצלונה יאלצו לחכות: באירופה ובארגנטינה טוענים כי ליאו מסי בחר באינטר מיאמי, קבוצתו של דיוויד בקהאם שמשחקת ה-MLS, ושם הוא ישחק בשנים הקרובות. וגם: כמה כסף ירוויח לעונה?
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
ליאו מסי ממשיך להיות השם המבוקש ביותר בכדורגל העולמי. אחרי שעזב באופן רשמי את פאריס סן ז'רמן אחרי שתי עונות במועדון, הפרעוש יעשה בקרוב את דרכו ליעד חדש, כאשר עולם הכדורגל בטירוף לקראת ההחלטה של הפרעוש. האם יבחר בכסף הסעודי, בקבוצתו של דיוויד בקהאם בארצות הברית, או בקאמבק מרגש לברצלונה.
אז על פי דיווחים היום (רביעי) בתקשורת הספרדית והארגנטינאית, נראה שהכוכב בדרך לקבל החלטה סופית. על פי הדיווחים, מסי בחר לשחק באינטר מיאמי, קבוצת הכדורגל שנמצאת בבעלותו של כוכב הכדורגל בעבר, דייוויד בקהאם, ומשחקת בליגת ה-MLS המקומית.

גם ג'רארד רומרו, אחד העיתונאים המקורבים ביותר לברצלונה, העלה ציוץ בו כתב: "זה היה נחמד חברים". אל הציוץ הוסיף שיר בספרדית בו נאמר: "מיאמי אישרה לי". על פי דיווח ב-'TYC' הארגנטינאי, מסי מעוניין לקבל החלטה על עתידו כמה שיותר מהר, והוא עשוי להחליט על אינטר מיאמי.
בדיווח נטען כי  בארסה לא הציגה בפני מסי שום ערבויות שהיא תוכל לרשום אותו כשחקן הקבוצה לפני ה-31 באוגוסט, ולכוכב נמאס לחכות. אגב, אם אכן יחתום במיאמי, מסי צפוי לעזות זאת תמורת חוזה ל-3-4 שנים שמוערך ב-200 מיליון דולר לכל עונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה