עסקי ספורט

בגלל ישראל: פיפ"א מודיעה על שינוי המדינה המארחת למונדיאל הקרוב

פיפ"א הודיעה כי אליפות העולם עד גיל 20 לא תתקיים באינדונזיה עקב סירוב הנבחרת המקומית לשחק נגד נבחרת ישראל. בנוסף, היו מהומות גדולות בעיר הבירה נגד ישראל
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
פיפ"א קבעה הערב כי אליפות העולם עד גיל 20 לא תתקיים באינדונזיה. ההחלטה הגיעה לאחר מהומות רבות שפרצו במדינה עקב הגעת נבחרת ישראל למדינה ובעקבות הסירוב של אינדונזיה לשחק נגד נבחרת ישראל.
פיפ"א רמזה לנו על כך בשבוע שעבר כאשר החליטה לבטל את ההגרלה לשלב הבתים של הטורניר. יושב ראש ההתאחדות של אינדונזיה, אריק טוהיר, נפגש ביום שני  עם ראשי פיפ"א בניסיון לשנות את ההחלטה. טוהיר אף הציע שישראל תשחק בסינגפור. ראשי פיפ"א לא התרצו וכעת הוחלט לשלול מאינדונזיה את האירוח.
פיפ"א מסרה בהודעה הרשמית כי: "מארח חדש יוכרז בהקדם האפשרי, כאשר תאריכי הטורניר יישארו ללא שינוי כרגע". אינדונזיה עשויה לספוג עונש נוסף כאשר בפיפ"א מתכננים להשעות את הנבחרת ממוקדמות אסיה למונדיאל 2026. זו הפעם הראשונה בה ישראל מעפילה למונדיאל עד גיל 20 והיא עשתה זאת בזכות ההגעה לגמר היורו עד גיל 19 בשנה שעברה. הטורניר, שהיה אמור להיערך בשישה אצטדיונים באינדונזיה יערך, על פי הדיווחים, בארגנטינה שלא העפילה לטורניר ומעוניינת לארח אותו ובכך לקבל כרטיס חופשי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה