עסקי ספורט

כדורגלני הפועל באר שבע "בוחנים שחקן" בקמפיין חדש

רותם חטואל, תומר חמד ושי אליאס, כוכבי קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע הנאבקת על אליפות המדינה, משתפים פעולה בקמפיין חדש לרשת מ.ד סנטר שפותחת סניף חדש בעיר
מערכת ice | 
הפועל באר שבע ומד סנטר (צילום בן גבאי)
כדורגלני הפועל באר שבע רותם חטואל, תומר חמד ושי אליאס מככבים בקמפיין חדש של קבוצת מ.ד סנטר והמועדון שעולה היום לאוויר.
קבוצת מ.ד סנטר יוצאת בקמפיין לסניף החדש של הרשת בבאר שבע, תחת המסר "שחקן חדש הגיע לעיר". בסרטון הקמפיין, משתפים פעולה שחקני הפועל באר שבע יחד עם בעלי מ.ד משה משעלי. שלושת השחקנים יבחנו כביכול את כישורי ״השחקן״ החדש ויציגו את יתרונות הרשת.

מ.ד סנטר היא רשת חנויות לקהל הפרטי והמקצועי בתחום הבנייה, שיפוץ וכלי בית לקהל הפרטי והמקצועי. הרשת החלה את דרכה באופקים לפני כ-5 שנים והתרחבה. לרגל השקת הסניף החדש בבאר שבע, הוחלט לצאת למהלך של קמפיין חשיפה נרחב ברחבי בירת הנגב והדרום, בעזרת משרד הפרסום ביינר כהן. במשרד ביצעו חיבור למועדון הכדורגל הפועל באר שבע ובמסגרת שיתוף הפעולה, תצולם פרסומת שתפורסם ברחבי הרשת. כמו כן, בימים הקרובים יעלו לאוויר שלטי חוצות, פרסום על גבי אוטובוסים, עיתונות ועוד.
הבוקר (רביעי) התקיימה פגישת החתימה בין הצדדים בנוכחות משה משעלי וצוות קבוצת מ.ד, מנהלת השיווק של מועדון הפועל באר שבע מיכל סיבוני, ובעלי משרד הפרסום ביינר כהן, טל ביינר ועידן ג׳ונם כהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה