עסקי ספורט

בחסות הטוטו: מרתון Winner ירושלים פותח את עונת המרוצים

בפעם ה-12 יוזנק בחודש הבא מרתון Winner ירושלים לדרך כאשר כ-30,000 רצים צפויים להתחרות
מערכת ice | 
מרתון Winner ירושלים (צילום אלטרנטיבה1)
מרתון Winner ירושלים ייצא לדרך ב-17.3.23. גם השנה, בפעם ה-12, הטוטו יהיה נותן החסות הראשי של המרוץ. המרתון יהווה יריית הפתיחה בפעילויות הטוטו בשנת 2023, שיכללו בין השאר מתן חסות למרוצים רבים ברחבי הארץ, בדגש על הפריפריה הגאוגרפית והחברתית.
כבר בחודשים הקרובים ייתן הטוטו חסות למרוצים באשקלון, דלית אל כרמל ונס ציונה, ובהמשך השנה יפרוש את חסותו על מרוצים נוספים בכל רחבי הארץ.
השנה צפויים להתחרות במרתון מעל ל-30,000 רצים, כשגם הפעם יינתן דגש על כך שמדובר במרתון החברתי בישראל.
שבתאי צור, יו"ר הטוטו, התגאה: "הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשי של מרתון וינר ירושלים, זו השנה ה-12. זה כבר הפך להיות חיבור סימביוטי וסיפור הצלחה לא רק בישראל אלא בעולם כולו. אני קורא לכל הרצים, המקצוענים והחובבים, להירשם למרתון וליהנות מחוויה ספורטיבית ברמות הגבוהות ביותר. בטוטו מאמינים כי ספורט הוא הרבה מעבר לאימון ולפיתוח יכולות גופניות אלא גם כלי חשוב להעצמה והגשמה אישית, ואמצעי לעיצוב זהות וערכים כגון: תחרותיות, הישגיות ומצוינות לצד סובלנות, הוגנות, נאמנות וחברות״.
מאיר ברדוגו, מנכ"ל הטוטו, מסר: "זה לא סוד שמרתון ווינר ירושלים הפך במרוצת השנים למותג בינלאומי חזק בקרב רצים וחובבי ספורט מכל העולם. הוא מעורר עניין לא רק בגלל המסלול המאתגר  - שלא לומר הקשוח שלו - לא רק בגלל התפאורה המדהימה של העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה