עסקי ספורט

בצרפת מודאגים: הפרובוקציה שמסי רוצה לעשות לקהל הביתי

כוכב נבחרת ארגנטינה רוצה להציג את הגביע העולמי בו זכה בפני הקהל הביתי של קבוצתו, פריז סן ז'רמן. אלא שבצרפת מודאגים מהזעם של הקהל שנבחרתו הפסידה בגמר, ומההתגרות בחלוץ אמבפה
מערכת ice | 
ליאו מסי (צילום אינסטגרם/ ליאו מסי)
עשרה ימים בלבד לאחר שהוביל את נבחרת ארגטינה לזכייה בגביע העולמי – ליאו מסי רוצה להציג את גביע המונדיאל במגרש הביתי של קבוצתו, פריז סן ז'רמן, מול שטרסבורג. אלא שראשי הקבוצה מודאגים מאוד מהמהלך שעשוי להרגיז מאוד את הקהל הצרפתי שכואב את ההפסד בגמר ועלול לראות בכך פרובוקציה.
הכוכב בן ה-35 הגאה בהישג החשוב ביותר בקריירה המפוארת שלו, רוצה לחגוג בטקס מיוחד מול אוהדי קבוצתו הנוכחית, אחרי שהבקיע פעמיים בגמר וארגנטינה זכתה בגביע לראשונה מאז 1986. יחד עמו בקבוצה משחקים כוכב נבחרת ברזיל ניימאר, וכוכב נבחרת צרפת שהפסידה בגמר, קיליאן אמבפה.

אמבפה כבש שלושה שערים בגמר הבלתי נשכח וזכה בתואר מלך השערים של הטורניר, אבל נותר שבור מההפסד של נבחרתו וגם זכה לעלבון משחקני ארגנטינה, בין היתר כאשר השוער אמיליאנו מרטינס התגרה בו בחגיגות הניצחון והציג בובה עם ראשו של החלוץ הצרפתי.
לא פלא אם כן שבמועדון חוששים שלקהל הביתי של פ.ס.ז' יהיה קשה מאוד לעכל את מסי מציג את הגביע שהגיע על חשבון נבחרתם, במיוחד לאור הפרובוקציות של שחקני ארגנטינה.
נשיא פ.ס.ז', נאסר אל-חלאיפי, בירך את מסי על הזכייה בגביע העולם, וכשנשאל האם ישאיר את מסי ואמבפה בקבוצה השיב "כמובן, הם שני השחקנים הטובים ביותר במונדיאל. כמועדון, פ.ס.ז' שברה את כל השיאים. אנחנו גאים בהם וגם באשרף חכימי שסיים רביעי עם מרוקו. לדעתי זה היה הגמר הכי טוב בתולדות המונדיאלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה