עסקי ספורט

התחממות ביחסים? זה ההסכם בין ישראל לקטאר

לקראת המונדיאל הקרב ובא, הושג הסכם בין ישראל לקטאר במסגרתו אושרו טיסות ישירות בין המדינות
מערכת ice | 
טיסה למונדיאל בקטאר (צילום pexels, unsplash)
מונדיאל 2024 מעבר לפינה ואלפי ישראלים כבר עושים את דרכם לקטאר. אמש (שלישי) הושגו הבנות ראשונות בין ישראל לקטאר לפיהן ישראלים יוכלו להיכנס באופן חופשי למדינה ואף להגיע אליה בטיסות ישירות מנתב"ג.
לפי פרסומים חברת TUS הקפריסאית היא היחידה שהודיעה בשלב זה על הפעלת טיסות ישירות מנתב"ג לדוחא, בירת קטאר. בנוסף לכך הוסכם כי גם פלשתינים יוכלו לעלות על הטיסות הישירות מישראל.
מתוך כך משרד החוץ הודיע כי יפתח בקטאר חדר מצב שישמש כחפ"ק קדמי, ויסייע לישראלים שיתקלו במצבים חריגים במהלך המשחקים. "נוכחות הישראלים בקטאר היא פרויקט ענק שכולל אנשי מנהלה, אבטחה וכמובן צוות קונסולרי שיהווה את לב העניין ומטרתו בראש ובראשונה לתת מענה לפניות של ישראלים", אמר עמנואל נחשון, ראש אגף דיפלומטיה ציבורית במשרד החוץ ודובר המשרד לישראל היום.
"אנו נערכים למקרים מכל הסוגים - החל מאיבוד דרכונים, דרך קטטות ועד לחיכוכים עם השלטונות המקומיים, וחלילה גם פיגועים. הכנו פקודת מבצע מפורטת לכל תרחיש אפשרי. לא נאמר לאנשים מה ללבוש ומה לא - למשל אם לחבוש כיפה או לא - אבל אנחנו ממליצים שלא להתבלט יתר על המידה. חשוב לזכור שיהיו שם אוהדים מכל מיני מדינות, כולל משלחת גדולה מאיראן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה