עסקי ספורט

איקר קסיאס יצא מהארון? שערוריית ענק סביב אגדת העבר

לאחר שבצהרי יום שישי עלה מחשבון הטוויטר של שוער נבחרת ספרד לשעבר ציוץ: "אני גיי", הוא העלה ציוץ נוסף לאחר מכן והסביר שחשבונו נפרץ אחרי שגרם לסערה עולמית סביבו
מערכת ice | 
איקר קסיאס (צילום אינסטגרם איקר קסיאס)
שוער נבחרת ספרד האגדי לשעבר, איקר קסיאס, בדומה לכוכבי עבר בכדורגל יצא מהארון? למשך כמה שעות טובות זה מה שחשבו ברחבי העולם לאחר שבחשבונו האישי בטוויטר של קסיאס, לו מיליוני עוקבים, נכתב: "אני גיי, שיהיה לנו יום ראשון שמח".
אלא שלאחר שחלפו כמה שעות, התברר שקסיאס לא באמת יצא מהארון ולמעשה הוא טוען כי חשבונו נפרץ וכך עלה הציוץ שגרף מאות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות, כשגופי התקשורת בעולם התקשו לעבד את החדשות ולאמת אותן.

השוער הסביר בחשבונו בציוץ ששיגר: "החשבון שלי נפרץ. מזל שהכל מסודר עכשיו. אני מתנצל בפני כל העוקבים שלי. וכמובן, עוד התנצלויות לקהילת הלהט"ב", גם הציוץ הזה זכה למאות אלפי לייקים ותגובות והציוץ הקודם כמובן נמחק.
יש גם השערות כי הציוץ עלה כחלק מקמפיין וכתגובה לכל כתבי הרכילות במדינה שמדביקים לשוער חדשות לבקרים בת זוג חדשה במדורים, ייתכן שבסך הכל באמת היה מדובר בבדיחת סרת טעם וזו הסיבה שהיא גם נמחקה  כל כך מהר, בכל מקרה מן הסתם השוער יישאל על כך בראיונות הקרובים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה