עסקי ספורט

מפעל הפיס סידר אצטדיון לקבוצת ליגת העל: "הסטנדרטים הגבוהים ביותר"

מכבי ריינה זכתה לאצטדיון חדש במימון מפעל הפיס, המבנה החדש נבנה הודות לסיוע נרחב בעלויות ההקמה שניתנו על ידי מפעל הפיס. הפרוייקט לווה מקצועית על ידי נציגי אגף ההקצאות במפעל הפיס שבירכו את המועצה המקומית
מערכת ice | 
מפעל הפיס (צילום יחסי ציבור)
ביום חמישי חגגה המועצה המקומית ריינה את חנוכת אצטדיון הכדורגל החדש ביישוב, במעמד נציגים בכירים של משרדי הממשלה ומפעל הפיס, התאחדות הכדורגל, ועדת הארגון והבנייה (מבוא עמקים) ומפקחים ממשרד החינוך.
את האירוע החגיגי פתח ראש המועצה המקומית, ג'מיל אנואר בסול, בירך את פני הקהל והודה לכל השותפים לפרוייקט מכל המוסדות והרשויות הרשמיות. הוא דיבר גם על עליית הספורט בריינה באופן פרטי ועל עליית הבנייה באופן כללי, תוך ציון חשיבותם של פרויקטים מסוג זה שתורמים לנוער ומעניקים מסגרות עבור צעירי האזור.
המבנה החדש נבנה הודות לסיוע נרחב בעלויות ההקמה שניתנו על ידי מפעל הפיס. הפרוייקט לווה מקצועית על ידי נציגי אגף ההקצאות במפעל הפיס שבירכו את המועצה המקומית על השותפות הטובה למען מטרה חשובה זאת. לאחר גזירת הסרט התקיים משחק כדורגל בין הנוער של מכבי ריינה והפועל נו.

מנהלת מחלקת מבנים במפעל הפיס, עירית בן מנחם, אמרה: "מפעל הפיס גאה לקחת חלק מרכזי בבניית אצטדיון הכדורגל החדש בריינה, חנוכת האצטדיון ביייוד בימים אלו, כאשר התושבים חוגגים את עלייתה של מכבי בני ריינה לליגה, הופכת את האירוע למרגש אף יותר", והוסיפה: "אנו בטוחים שהאצטדיון שנבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ישמש את תושבי הרשות לעוד שנים רבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה