עסקי ספורט

אייל קיציס מייסד מועדון גלישה לילדים בעלי צרכים מיוחדים

מנחה ארץ נהדרת הוביל את הקמת "לב הים", מועדון גלישה לילדים עם צרכים מיוחדים הנבנה בימים אלה בחוף אכדיה צפון. המיזם בשיתוף עיריית הרצליה. "פעילות ייחודית וראשונה מסוגה בארץ" 
מערכת ice | 
איל קיציס (צילום יח"צ)
כוכב הטלוויזיה איל קיציס, מנחה ארץ נהדרת ותושב הרצליה, תומך ומתנדב מזה שנים רבות בסיוע לילדים עם צרכים מיוחדים. בימים אלו הוא שוקד על מיזם ייחודי שכבר נמצא בהילוך מתקדם מאוד: בחוף אכדיה צפון בהרצליה מוקם מועדון גלישה שייקרא "לב ים", ויהווה בית לפעילות משפחות עם צרכים מיוחדים, בדגש על גלישה מונגשת.
בראיון ל'מיינט הרצליה' אמר קיציס: "לפני כשלוש שנים אני ובני מנשה, חבר וגולש, הגענו לעיריית הרצליה עם רעיון להקים מועדון גלישה לילדים עם צרכים מיוחדים... בעירייה מיד התלהבו, אמרו שזה רעיון מדהים, ומצאו לנו מקום שבו ניתן לקיים את הפעילות. התחלנו את הפעילות בתקופה פרה היסטורית לפני הקורונה, ועכשיו העירייה בנתה לנו מועדון שבו ניתן יהיה לשים את הגלשנים, תהיה פינת ישיבה להורים ומקום לילדים להחליף בגדים. אמנם בני ואני שנינו גולשים, אבל את השיעורים יעבירו מדריכים".
קיציס סיפר שבמועדון הגלישה תיערך "פעילות ייחודית וראשונה מסוגה בארץ, בה משתתפות משפחות עם אדם אחד או יותר בעלי צרכים מיוחדים. מדובר על כל סוגי המוגבלויות, כשלכל משתתף מתבצעת התאמה מירבית. בנוסף, ניתן מענה גם לאחים ולבני משפחה נוספים, נעשית עבודה על חיזוק קשרים, בניית אמון, התמודדות עם אתגרים, הסרת חסמים והעצמה אישית, מיצוי יכולות, התמצאות במרחב, מוטוריקה, קואורדינציה ותנועה". 
 
ראש העירייה משה פדלון אמר בנושא: "איל קיציס ובני מנשה פנו אליי עם רעיון יצירתי ומופלא, להקים מועדון גלישה מכיל ומשלב. זה נגע לי ישר בלב... פרויקט שכזה מעצים ומחזק את כל מי שמשתתף בו, את הילדות והילדים בעלי הצרכים המיוחדים ואת הנערות והנערים שידריכו אותם. חובתנו כרשות וכחברה לדאוג לכל צורך של אנשים עם מוגבלות, אני מחבק את המשפחות ובטוח ש'לב ים' יהיה מודל לפרויקטים דומים בארץ ובעולם. אני גאה בהרצליה על זה שהיא הפכה לעיר מכילה, שאליה עוברות משפחות כדי לגדל את הילדים בעלי הצרכים המיוחדים שלהן. אני גאה בבית שיצרנו עבורן". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה