עסקי ספורט

בזכות כפות הרגליים: האם השחיינית האולימפית תגלגל מיליוני דולרים?

לואנה אלונסו, השחיינית הפרגוואית שנודעה במהלך אולימפיאדת פריז 2024 בזכות פרשת היורודיסני, ממשיכה לעור עניין עם השקת עמוד אונלי-פאנס ופנייה מחברת בובות מין לייצר דגם של כפות רגליה
מערכת ice | 
צילום Shutterstock
השחיינית הפרגוואית לואנה אלונסו משכה תשומת לב עולמית במהלך אולימפיאדת פריז 2024, למרות תוצאותיה הספורטיביות בצנועות. אלונסו הודחה בשלב מוקדם מתחרות ה-100 מטר פרפר, ובמקום להישאר בכפר האולימפי ולתמוך בחברותיה, היא יצאה לבלות ביורודיסני. המהלך עורר כעס רב בוועד האולימפי של פרגוואי, שהאשים אותה בהפרת רוח הספורט וב"יצירת אווירה בלתי הולמת". בעקבות הביקורת, אלונסו הכריזה על פרישה מהספורט התחרותי.
לאחרונה, אלונסו הצליחה לרתק קהל נוסף כשהודיעה על השקת עמוד אונלי-פאנס, מה שמך אליה תשומת לב רבה. המצב התפתח יותר כאשר חברת RealDoll, המתמחה בייצור בובות מין, פנתה אליה בהצעה לייצר דגם של כפות רגליה. החברה הראתה עניין מיוחד בכות הרגליים שלה ורצתה ליצור כפות רגליים מלאכותיות בהתבסס על התבנית שלה, במחירים של 2,000 דולר לכף רגל אחת ו-3,500 דולר לשתיים. הם הציעו לה כ-20% מהרווחים ו-500 דולר עבור כל חתימה שהיא תעשה על הכפות המלאכותיות.
 

כיום, אלונסו בת ה-20, מנהלת עמוד אינסטגרם עם למעלה מ-1.1 מיליון עוקבים, והיא ממשיכה לעניין את הציבור בעקבות הפרשה האולימפית שלה, שהפכה אותה לדמות בולטת במדיה החברתית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה