בעולם

הסכנות הבלתי צפויות של OnlyFans: תחקיר חושפני ודרמטי

תחקיר של רויטרס מגלה את ההשפעות ההרסניות של OnlyFans, כולל מקרי ניצול, גניבת זהויות והרס משפחות, ועורר שאלות נוקבות על הנורמליזציה של פורנוגרפיה והשפעתה על החברה המודרנית
מערכת ice | 
אונלי פאנס (צילום יח"צ וצילום מסך אתר onlyfans)
OnlyFans, פלטפורמת התוכן שהפכה לפופולרית בקרב יוצרים, נתונה תחת עין הביקורת בעקבות תחקיר של רויטרס המצביע על השלכות חמורות שלה. התחקיר, שביצעה סוכנות הידיעות, חושף בעיות כמו גניבת זהויות, ניצול מינימלי והתפרקות משפחות בעקבות השימוש בפלטפורמה. רויטרס ראיינו עשרות אנשים ברחבי ארצות הברית, שחשפו חוויות מטרידות.
הסוכנות ניתחה תלונות מ-250 סוכנויות אכיפת חוק, אשר העלו מגוון בעיות הקשורות לשימוש ב-OnlyFans. אחת מהן היא של מלינדה לאם, רוקחת בת 46 מקולורדו, שסיפרה על בעלה שהוציא 135,000 דולר על תוכן פורנוגרפי באתר, מה שהוביל לקריסה של הנישואין שלה בזמן שהיא נאבקה בסרטן השד.
סיפור נוסף הוא של צעירה בת 21 מסיאטל, שגילתה כי המנוי שלה, ששילם לה אלפי דולרים, היה דודה שלה, מה שגרם לה להרגיש כאילו עברה תקיפה מינית. סקרלט ריבייר, סטודנטית למשפטים מפלורידה, נתקלה בפרופיל מזויף שלה, שהשפיע לרעה על המוניטין שלה.
בנוסף, תחקיר רויטרס גילה מקרים חמורים, כולל גבר שהועמד לדין במיזורי על התעללות בבעלי חיים. ד”ר מייגן טיילר מאוניברסיטת לה טרוב טוענת שההשפעות של OnlyFans נוגעות גם לנורמות החברתיות הרחבות יותר, ומעלות שאלות על עתיד הממשק בין מיניות לדיגיטל.
OnlyFans, מצידה, טוענת כי היא פועלת לפי מדיניות קפדנית נגד תוכן לא חוקי ומשתפת פעולה עם רשויות אכיפת החוק. עם זאת, הממצאים מצביעים על הצורך בבדיקת האפקטיביות של צעדים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה