ויראלי

סערה בתעשיית המוזיקה: פרשת פי דידי מתרחבת, העוזרת של קנייה ווסט תובעת

לורן פישוטה, העוזרת לשעבר של קניה ווסט, תובעת את פי דידי בטענה שסוממה והותקפה מינית במהלך פגישה. אחיו החורג של טופאק תוהה על מעורבותו של דידי ברצח כוכב ההיפ הופ
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ The Daily Stardust)
פרשת פי דידי מתרחבת, כאשר בסוף השבוע נודע כי לורן פישוטה, העוזרת לשעבר של קניה ווסט, תובעת את הראפר בטענה שסוממה והותקפה מינית במהלך פגישה באולפן. פישוטה טוענת כי במהלך פגישה בסנטה מוניקה, קליפורניה, ניתן לה משקה “מרוכז בסם לא מזוהה” לפי בקשתו של ווסט. לאחר ששתתה מהמשקה, היא הרגישה מבולבלת ואיבדה שליטה על גופה ודיבוריה. למחרת בבוקר, היא חשה ברע וחששה כי נגרמה לה בושה עצומה, אך לא הבינה את כל הפרטים.
זהו עדכון בתביעה שפישוטה הגישה מוקדם יותר השנה בגין הטרדה מינית וסיום העסקה הלא חוקי שלה. היא טוענת כי כאשר הבינה מה קרה באותו ערב, הבינה שהיא חייבת לעזוב את העבודה, אך חששה שהיא תיכנס לרשימה שחורה.
 
בנוסף, אחיו החורג של טופאק שאקור, מופרים שאקור, אמר כי הוא לא מאמין שפי דידי לא מעורב ברצח של כוכב ההיפ הופ. דידי הכחיש כל קשר לרצח בראיון ב-2008, אך שאקור טוען כי יש ספקות לגבי אמינות דבריו. לדבריו, דידי ניסה לשוחח עמו לאחר הרצח כדי להדגיש שהוא לא היה מעורב. אף על פי שפי דידי לא הועמד לדין, המתח סביב האירועים ההיסטוריים הללו ממשיך ללוות אותו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה