עסקי ספורט

מרים פיירברג חוגגת הישג ענק: "אנחנו על המפה ונישאר על המפה"

ראשת העיר נתניה מרים פיירברג - איכר משיקה את "פיס ארנה", אולם הספורט החדש בעיר. הארנה כוללת 2500 מקומות ישיבה והיא מותאמת למשחקי כדורסל ומופעים.   מרים פיירברג – איכר, ראשת העיר נתניה: "אנחנו על המפה ונישאר על המפה"

מערכת ice |  3
מרים פיירברג (צילום רן אליהו)
הקמת מתחם "פיס ארנה", הממוקם בסמוך לאצטדיון העירוני, התקבלה על ידי ראשת העיר מרים פיירברג-איכר, כאשר תכנון הארנה אושר על ידי איגוד הכדורסל וכן על ידי מפעל הפיס אשר לו חלק נכבד במימון הפרויקט.
מדובר באחד ממתקני הספורט המפוארים שהוקמו בנתניה והוא מצטרף לאצטדיון העדכני שהוקם בנתניה והחליף את אצטדיון הקופסא וכן לאולמות ולמגרשי ספורט רבים שהוקמו בבתי הספר, למגרשים משולבים, למגרשי קט רגל, מגרשי טניס בעיר ימים, מגרש אימונים ברחוב שפירא ועוד.
הארנה כוללת 2500 מקומות ישיבה והיא מותאמת למשחקי כדורסל ומופעים. הפרויקט החדש של עיריית רעננה בוצע על ידי ח.ל.ת - החברה לתיירות ופיתוח נתניה, כאשר הארנה תנוהל על ידי התאגיד העירוני – החברה לספורט נתניה.
ראשת העיר נתניה, מרים פיירברג – איכר, מסרה: "אנחנו יכולים לברך היום שהחיינו! עוד חלום שהתגשם. טל ברודי אמר בזמנו:  'אנחנו על המפה ונישאר על המפה, אז נתניה על המפה ותישאר על המפה".
רו״ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס, בירך על הקמת ארנה פיס ואמר: ״מפעל הפיס גאה להיות שותף מרכזי בהקמת אולם הספורט החדש בנתניה, שנועד לשרת את תושבי העיר ולקיים פעילויות ותחרויות ספורט וכן חוגים.
מפעל הפיס ימשיך להשקיע למען הרשויות ובפיתוח ועתיד הספורט הישראלי. אנו מבקשים להודות לכל השותפים בפרויקט ולראש העירייה על שיתוף פעולה פורה לטובת רווחתם של תושבי העיר נתניה".
אבידן נגר, יו"ר קבוצת בריגה נתניה, ציין: "היום נתניה לובשת צהוב, יום חג לספורט הנתנייתי. 40 שנה ציפו בעיר לאולם כדורסל ראוי ולקבוצה שמשחקת בליגת העל והנה הגענו לרגע המיוחל. אנו מצפים לתפוסה מלאה באולם. בהצלחה לכולם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מרים
    ריקי 09/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על מאים פיירברג ה'ישלח לה רפואה שלמה.
    סגור
  • 2.
    עוד חיה?
    אזרח ותיק 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה עבריינים מחזיקים לה את הכיסא
    סגור
  • 1.
    נתניב
    אזרח שאיכפת לו 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם שחזור בית לנדה? יותר משנתיים חלפו ושום דבר לא זז.
    סגור