שיווק ופרסום

עידן עמדי ריגש את כולנו בקמפיין למפעל הפיס | פרסומת השבוע

הזמר והשחקן האהוב שנפצע לפני כחצי שנה במהלך שירות מילואים בעזה, עומד במרכזו של מהלך פרסומי חדש של החברה. על המוקד: הפעילות החברתית הענפה וההשקעה למען שיקום החברה והקהילה בישראל. אדלר חומסקי, משרד הפרסום שנמצא מאחורי הקלעים: "כבר מההתחלה, הבנו שמדובר בהרבה יותר מעוד פרסומת"
מערכת ice |  3
עידן עמדי (צילום רפי דלויה)
כחצי שנה לאחר שנפצע קשה במהלך שירות מילואים ברצועת עזה ונכנס ללב של מדינה שלמה, עידן עמדי, הזמר והשחקן האהוב, החל לשמש פרזנטור של מפעל הפיס. המהלך הפרסומי רחב ההיקף שאותו מוביל משרד הפרסום אלדר חומסקי, מתמקד דווקא בפעילותו החברתית והקהילתית של מפעל הפיס. עמדי מוביל את הקמפיין, שמוקדש לשיקום החברה בישראל – ושבמסגרתו עלתה לאוויר לאחרונה פרסומת ראשונה.
כחלק מהקממיין, מופיע עמדי לצד ומבוגרים כאחד, פצועים ומפונים, כאשר המסר המרכזי הוא שכולנו מאוחדים. בצל המלחמה המתמשכת וההרס בדרום ובצפון, מפעל הפיס, מתכנן לשים דגש על תרומה משמעותית לקהילה בשנת 2024, בסך הכל, יוקצו למעלה מ-100 מיליון שקלים לשיקום החברה בישראל, בשיתוף עם הרשויות המקומיות.
 
דבר המשרד
כבר מההתחלה, הבנו שמדובר בהרבה יותר מעוד פרסומת. שכשמדברים על שיקום פיזי ונפשי של כל מי שנפגע מאז ה-7 באוקטובר ועד היום, אנחנו מדברים על... כולנו. כולנו עוד נשתקם ונצא מזה. וכשהוספנו לתפקיד המספר את עידן עמדי הנפלא, שהוא באמת גיבור ישראל, שנפצע וחולץ בעצמו במסוק משדה הקרב, היה ברור לכולנו: כולנו על המסוק הזה. כל מי שכאן וכמובן, גם אלו שעדיין לא: החטופים, שכולנו מייחלים לחזרתם. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרוייקט
להצליח לספר סיפור שכולנו חלק ממנו, כולל אלו שאיבדנו בדרך... ולספר אותו בצורה כנה. מרגשת. מבלי "ליפול" במקומות המועדים לכך. אבל אחרי שהנחנו על הנייר דראפט, שתיים, או מאתיים תשעים ושתיים כאלו... נראה לנו שהצלחנו.   
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה
כולנו עוד נצא מזה...
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
המים ששתו כל האנשים במסוק, במהלך היום צילום. בכל זאת, כל כך הרבה אנשים על מסוק אחד, בתוך אולפן, באמצע הקיץ...

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: מיכאל קוטקס
מנהלת לקוח: ליאור גלעד
סמנכ"לית אסטרטגיה: אירית שפייזמן
מנהל קריאייטיב: קובי כהן
מנהלת קריאייטיב דיזיין: ג'ני חודורוקובסקי
מנהלת קריאייטיב דיגיטל: מיכל מרזין
סופרווייזרית: רויטל שיף
צוות קריאייטיב: יוסי אבן קמה, אליהו גל, ניתאי שמלצר, נוי יעקב, רון פולק
תקציבאית: דר שמעוני
מפיק: ירדן ברנר
טראפיק: ליאור שייך
סטודיו ביצוע: ליאור הירש וכל הצוות
עבודת פוטושופ : בועז רוזנברג
שילוט חוצות: איל אורלי, דבורה כרמי ויעל אורן
עריכת שילוט דיגיטל: רביע ראבי
מדיה קום: נטלי קינן גרון ,עינת מוניס וחן ביטון
אינטרקשן: עודד קיסר, ירין ברקליפה, אור זודיק, אורי אלטש, עמית בן עזרא
במאי: אלי סברדלוב
חברת הפקה: מולה
הפקה מוזיקלית: תומר בירן
בית פוסט: גראוויטי
מנהל אגף תדמית מפעל הפיס: שי לירז
מנהלת פרסום מפעל הפיס: חמי פדן
דוברת מפעל הפיס: ליאור פרי
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    השתן עולה לו לראש!
    דניאל 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פשוט מנצל את התדמית גיבור ישראל המאחד ואינו מוכן לקבל שהממשלה היא זו שתקבע את הטכס ולא הנשיא או גופים שעד היום דוחים ומבזים כל דבר ממלכתי. צביעות!!!
    סגור
  • 2.
    תשאר ממלכתי. אתה גיבור ישראל של כולם
    סיג 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שלא נשאר ממלכתי ובחר לתקוף את מירי רגב שעושה את תפקידה ומנסה לבנות טקס ממלכתי ל7 באקטובר
    סגור
  • 1.
    צביעות
    יעקב 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עידן עמדי אני מאוד אוהב אותך אך, לפני שאתה מבקר את מירי רגב חשבת להתקשר ולברר? איך אתה מעיר לה על מוסר כשאתה גורף סכומים אדירים על םרסום הימורים? מאיפה מגיע הכסף לפעילות הקיבוצים והישובים? חשבת על כך? קשוט עצמך אחר כך קשוט אחרים. לא מאמין למילה שלך.
    סגור