דיגיטל וטק

מפעל הפיס בדרך למהפכה: זה השינוי המפתיע שיחול במערכות

מפעל הפיס השלים פרויקט הטמעת מערכות ממוחשבות לניהול ערוצי השיווק והשירות עבור מאות אלפי מנויי מועדון פיס. המערכות, שהוטמעו בידי קבוצת Yael, המבוססות על פלטפורמת Salesforce, יאפשרו לחברה "מסע לקוח" חכם, עשיר ביכולותיה של ענקית הענן  
מערכת ice | 
לוטו (צילום shutterstock)
מפעל הפיס השלים פרויקט למחשוב המערכות האחראיות על תהליכי הטיפול במאות אלפי לקוחותיו. הפרויקט, שנוהל בידי קבוצת Yael ומבוסס על פלטפורמת Salesforce - המובילה ב-AI CRM  וטכנולוגיית ענן בעולם ובישראל - יאפשר "מסע לקוח" חכם המעניק "ראיית 360 מעלות" של כל לקוח, מעקב בזמן אמת אחר כל פעולה שלו ויכולת תגובה מהירה מצד נותני השירות. המערכות החדשות מתממשקות עם מערכות הליבה הארגוניות של מפעל הפיס וניזונות מהדאטה הנאסף בהן. הפרויקט יאפשר למפעל הפיס לנהל תהליכי שיווק ושירות מעמיקים ואיכותיים יותר. 
"המערכות שהטמיעו אצלנו הצוותים של קבוצת Yael מתממשקות עם מערכות ה-CRM, ה-Billing, אתר מפעל הפיס, אתר 'פיס פלוס' המנהל את ההטבות והרכישות של לקוחותינו ועם פורטל הלקוחות בו כל לקוח יכול לבצע פעולות מיידיות", מוסר אורי נסים, מנהל אגף מערכות מידע ניהוליות במפעל הפיס. "המערכת יודעת לנהל את מסע ההצטרפות של לקוח חדש באמצעות שלל פעולות ומחוות מולו, לנהל תהליכים של שימור לקוח לפי דאטה שנאסף לגביו ולטפל בכל האנגייג'מנט מולו באופן איכותי, מהיר וכזה שלא משאיר מקום לטעות". 
"כמועדון צרכנים מהמובילים בארץ, זיהו במפעל הפיס את הצורך לייצר תשתיות עבודה חדשניות עבור ניהול הלקוחות" מוסרת אורית קניגסברג, סמנכ"ל בכירה וראש חטיבת הדאטה והאנליטיקה בקבוצת Yael. 
"המערכת שהטמענו מאפשרת אינטגרציה עם מערכות הליבה של מפעל הפיס, מקבלת מהן מידע ומזינה אליהן מידע חזרה. המימוש של המערכת, מאפשר למפעל הפיס, לנהל את קשרי הלקוחות שלו באופן מהיר וממוקד ובעיקר להביא תועלת (ROI) לפיס, בזמן מהיר ובכלים טכנולוגיים מתקדמים כל זאת, לשם יצירת תהליכים עסקיים איכותיים בעלי ערך מוסף". 
לירן שכטר, סמנכ״ל פתרונות הדיגיטל בסיילספורס הוסיף: "ב-Salesforce, אנו מאמינים שהטכנולוגיה צריכה לאפשר לארגון לרכז את כלל הפעילות שלו סביב הלקוח, ולשפר את חוויית הלקוח בכל נקודת מגע. מפעל הפיס, כאחד המועדונים הגדולים והמשמעותיים בישראל, עושה זאת בדיוק בפרויקט החדש שלהם בהובלת קבוצת יעל, שמשלב את הפלטפורמה המובילה בשוק יחד עם חדשנות ואסטרטגיה מובילה בתעשייה. התוצאה היא חוויית לקוח מעולה, שמנוהלת באופן מקיף, משלבת כלי AI חכמים, ומספקת ערך מוסף אמיתי לכל אחד מהמנויים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה