כסף וצרכנות

מפעל הפיס תחת ביקורות קשות: "מבטלת את המנוי, מאכזבים בכל היבט"

הטבות מועדון מפעל הפיס ידועות בהטבות מפנקות, שוות ומשתלמות במחיר. אך לאחרונה, מפעל הפיס שינה ההטבות והפך אותן למדודות יותר, ואף  כמה חברות ירדו מהפינוקים ובכך עולות תלונות רבות מהגולשים כנגד המועדון
 
ענת סימן טוב |  1
מפעל הפיס (צילום shutterstock)
בקבוצת הפייסבוק 'הטבות מפעל הפיס', עלו תלונות על שינוי כמות ההטבות, סיבוך מימוש ההטבות למשל, הוספת CVV להטבת מקדונלד'ס והורדת רשתות מההטבות. הגולשים טוענים כי בעבר המועדון היה משתלם הרבה יותר, וכעת הוא פחות אטרקטיבי עבורם, כי נוצרה הגבלה בשימוש של ההטבות בכל קטגוריה כך שזה פחות משתלם עבורם במיוחד בימי החופש הגדול.
בין התלונות שעלו לפי הגולשים: "נכון. ממש הרעת תנאים ופחות שווים כמו פעם. שוקלת מה לעשות בפרט שיש לי עכשיו כרטיס ממש שווה של "ביחד בשבילך", "מבטלת את המנוי, גם את ההטבה של מקדונלדקס הרסו. הילדים מסתבכים ואין להם סבלנות לשיטה החדשה", "מבטלת את המנוי. מאכזבים בכל היבט. שירות לקוחות גרוע", "ממשיכים לפגוע בנו, מ-1/7 התו הנטען של 25% במקדונלד'ס לא תופס באתר ובאפליקציה".
המסלולים במפעל הפיס תלויים במספר המנויים שיש לך ולפיכך מקבלים את כמות ההטבות. למשל מסלול כסף מקבל 12 הטבות שמתחלקות ל3 קטגוריות, מסלול VIP מקבל 16 הטבות ואליו צריך להיות משויכים שני בני משפחה. בעבר, כמות ההטבות הייתה מורחבת יותר, ועם הזמן היא הפכה להיות מוגבלת יותר ומשם נוצר הכעס, מאותם לקוחות ותיקים שחוו את ההטבות בעבר.
 
מדוברות מפעיל הפיס נמסר בתגובה: "החברות בתכנית המנויים של מפעל הפיס מעניקה למנויים סל רחב של הטבות ומבצעים משתלמים אשר מיועדים רק להם ומבין המועדונים היחידים המאפשרים לממש עד 30 הטבות מידי חודש.
ההיקף המצטבר של החיסכון הודות למימוש המבצעים השונים יכול להגיע עד מאות שקלים בחודש בעולמות תוכן מגוונים, החל מסרטים ומופעים וכלה בשוברים וארוחות. מעת לעת, תנאי המבצעים ומחירי ההטבות מתעדכנים ועוברים התאמה והכל בהתאם לשינויים בשוק ותוך שמירה על ערך ההטבה ביחס לאלטרנטיבות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראלים…
    צביקה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניצלו את ההטבות ועשו קומבינות ועכשיו מתבכיינים
    סגור