עסקי ספורט

אייל גולן מתרחב עם העסק החדש: זו העיר שעומדת להרוויח

אייל גולן העלה תמונה מההשקה של הסניף החדש וכתב על רקע המרינה באשקלון: "אשקלונים אתם מוכנים? סניף חדש שלנו בעזרת השם נעשה ונצליח", כשהוא מתייג את איזי רזולטס
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
אייל גולן, הזמר הישראלי המצליח, שנכנס לעולם הכושר בכל הכוח אחרי שרכש לפני כשנה את רשת מועדוני הכושר הישראלית - Easy Results. והשקיע בין 5-10 מיליון שקל, כאשר הצפי העסקי הוא בתוך שנה להגיע לכ- 100 סניפים ברחבי הארץ, מתחיל לספק קבלות.
אייל גולן העלה תמונה מההשקה של הסניף החדש וכתב על רקע המרינה באשקלון: "אשקלונים אתם מוכנים? סניף חדש שלנו בעזרת השם נעשה ונצליח", כשהוא מתייג את איזי רזולטס.
כאמור, רשת Easy Results היא רשת מועדוני כושר מהפכנית שמציגה לראשונה בישראל מכשור מתקדם ומוביל מהעולם. כל מכשיר עובד על אזור אחר בגוף ומסייע בפתרונות מהפכניים לשמירה על גוף בריא, חזק וחטוב ומציג לראשונה בישראל מכשור מתקדם שב-40 דקות אימון בלבד יכולים להגיע לשריפה של 1,500-2,000 קלוריות.

הרשת נפתחה לפני מספר חודשים על ידי אלקנה שרביט, וכבר ישנם אלפי לקוחות שמתאמנים ברשת מועדוני הכושר החדשה. הסניפים מתפרסים כרגע בראשון לציון, ירושלים, רחובות, פתח תקווה ובקרוב ייפתחו עוד 6 סניפים חדשים. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ליאם גולן
    דוד 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבן של אייל גולן .אתה לא תהיה בחיים כמו אבא שלך .לך תלמד במקום לחיות בפנטזיות לכסף קל אתה ואחותך .חיי בסרט ,הקול שלך רגיל ואין בו שום דבק מיוחד .ודם אחותך אלין מה יש בקול שלה ? כלום אתם מנסים רבל לא כמו אייל גולן בחיים .לגו תעשו משהו עם עצמכם .בעצם הכסף בא בקלות אז בעיה
    סגור
  • 2.
    כוכב על
    אני 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שבת שלום לכולם ולך זמר עם קול פעמוני בהצלחה בכל דרך שתלך
    סגור
  • 1.
    קלוריות
    דורון 08/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי איך שורפים 1500 עד 2000 קלוריות באימןן של 40 דקות מה הם המציאו או מספרים נשמע מצוץ מהאצבע
    סגור