עסקי ספורט

דרייק במהלך מפתיע: עבור מי גייס יותר מ-40 מיליון יורו?

המוזיקאי המפורסם הצטרף לחברת ההשקעות APEX. לאחר שסייע לקבוצת ונציה להינצל מפשיטת רגל, נראה כי הצעד הטבעי הבא הוא להיכנס בתור משקיע רשמי. האם הפעם מדובר בהימור מוצלח או שגם הפעם יפסיד אלפים בגלל כדורגל?
מערכת ice | 
דרייק (צילום shutterstock)
הראפר המצליח דרייק נכנס בתור משקיע נוסף, יחד עם חברת APEX בקבוצת כדורגל איטלקית, כך דווח אתמול (שני) בכלי התקשורת השונים. על פי הפרסום, הרפאר סייע לקבוצה לגייס יותר מ-40 מיליון יורו על מנת להציל את המועדון מפשיטת רגל, וכעת פורסם כי הוא מצטרף בתור משקיע רשמי בעצמו. 
APEX היא משקיעה מוכרת בתחום הבידור והספורט. החברה שזכתה להשקעה ולתמיכה של דרייק היא מועדון הכדורגל של ונציה. לדבריי חברת ההשקעות, השקעה זו היא הראשונה של דרייק בתחום הכדורגל האירופאי. עוד אמרו כי לדבריהם הבחירה משקפת את העניין החדש שלו בכדורגל. חברת ההשקעות הסבירה גם כי מדובר בחלק מאסטרטגיה להשקעה רחבה בסרייה א' באיטליה. 
האם העניין של דרייק בכדורגל ימשיך לעלות לו בגדול, או שהפעם יהיה מדובר בהימור מוצלח? בחודש שעבר פורסם כי המוזיקאי הפסיד 300 אלף דולר לאחר שהימר שהקבוצה הקנדית תנצח את יריבתה הארגנטינית במפגש שלהן בחצי הגמר של קופה אמריקה. האוהדים לא נשארו חייבים ולעגו לדרייק באמצעות שיר של קנדריק לאמר, ראפר אחר עמו יש לדרייק סכסוך מתוקשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה