TOP 5

הטובה בעולם? זו הליגה ששלחה הכי הרבה שחקנים ליורו

לקראת היורו, נחשפה רשימת הליגות ששלחו הכי הרבה נציגים לטורניר, הליגה האנגלית בראש הרשימה עם לא פחות מ-96 שחקנים, אחריה הליגה האיטלקית, לאן הגיעו הלה ליגה והבונדסליגה?
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
יורו 2024 כבר ממש מעבר לפינה ויתחיל מחר (שישי) ב-22:00 כאשר מארחת הטורניר, גרמניה, תפגוש את סקוטלנד למשחק הפתיחה המצופה. במשך השנים יש ויכוח בין אוהדי הכדורגל בעולם בנושא איזו ליגה היא הטובה בעולם? אולי הרשימה של הליגות ששלחו הכי הרבה שחקנים ליורו תוכל לענות לכם על השאלה או לעזור בדיון הבא. 
1. הפרמייר ליג: 96 שחקנים. הליגה האנגלית מתפוצצת עם כמעט 100 נציגים ביורו, נזכיר כי רק 2 שחקנים מנבחרת אנגליה לא משחקים בליגה האנגלית והם אולי גם שני הכוכבים הגדולים בנבחרת - ג'וד בלינגהאם והארי קיין. מעבר לכך המון כוכבים שמשחקים בליגה הזו מייצגים את נבחרתם ביורו הקרוב כמו רודרי בספרד, דה בריינה בבלגיה, ברונו פרננדס בפורטוגל ועוד רבים.
2. סרייה א': 90 שחקנים. כמו בליגה האנגלית, גם באיטלקית שלחו מספר מכובד מאוד של נציגים כאשר כמות גדולה מהם משחקים בנבחרת איטליה, לצד כוכבים כמו קבראצחליה שבגאורגיה, לוקאקו שבבלגיה וכוכבים רבים נוספים, איטליה היא הזוכה ביורו הקודם אך היא לא העפילה לשני המונדיאלים הקודמים, מה שמוריד ממעמדה של הנבחרת.
3. בונדסליגה: 76 שחקנים. אין ספק שלנבחרת גרמניה ושחקני הבונדסליגה יש יתרון משמעותי בטורניר הזה - ביתיות, וכל 76 השחקנים הולכים להנות מיתרון ביתי ומגרשים שהם מכירים היטב כאשר נבחרת גרמניה בעצמה היא אחת מהמועמדות המובילות לזכייה על פי ההימורים.

4. לה ליגה: 55 שחקנים. מקום יחסית נמוך לליגה שנחשבת על פי רבים לשנייה הטובה בעולם, אך כאשר מורידים את שחקני ריאל מדריד וברצלונה, נשארו כחצי מהשחקנים שזומנו ליורו, בכל מקרה נבחרת ספרד היא חזקה מאוד והוכיחה את זה במשחקי ההכנה ליורו.
5. ליג 1: 29 שחקנים, מתוכם 12 של פריז סן ז'רמן, כשבראשם עומד כמובן קיליאן אמבפה, שינסה להביא את צרפת לזכייה ביורו לאחר 24 שנה ללא התואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה