עסקי ספורט

הפסד כואב לנבחרת הישראלית מול סרביה: עוד יש סיכוי למדליה?

הדרך באליפות הנוער בכדורסל עוד לא נגמרה, אך נמוגו החלומות למקום הראשון או השני. בן שקף קלע 40 נקודות. המשחק הוכרע ברגע האחרון בטוויסט לא צפוי. ומי היריבה הבאה בדרך לארד?
מערכת ice | 
כדורסל (צילום freepik)
נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל הפסידה אתמול (שבת) במשחקה מול סרביה. בהפסד זה איבדה הנבחרת את היכולת לנצח באליפות אירופה לנוער בכדורסל. למרות ההפסד, נבחרת הנוער עדיין תנסה להתמודד על מדליית הארד הערב בשעה 18:30 מול הנבחרת הסלובנית.
המשחק המותח היה צמוד מאוד. בארבע הדקות האחרונות עלתה ישראל ליתרון ונראה היה שהם כבר מצליחים להרגיש את הניצחון. למרות זאת, בדקה האחרונה הצליחה נבחרת סרביה לעלות ליתרון של נקודה ולחתום את האפשרות למקום הראשון או השני לנבחרת הישראלית. 
  
האם הנבחרת תצליח לזכות במדליית הארד? אם כן, כנראה שמדובר באחת התקופות המוצלחות ביותר לספורט הישראלי. הנבחרת הישראלית באולימפיאדה זכתה במספר שיא של מדליות - שלוש מדליות בתחום הג'ודו, שתי מדליות בגלישת רוח (אחת מהן מוזהבת) ומדליה נוספת בהתעמלות מכשירים. 
מדובר בקמפיין מוצלח במיוחד של נבחרת הנוער הישראלית שהמשיכה להפתיע לאורך כל הדרך. בן שרף, האתלט המבטיח, השיג עבור הנבחרת הישראלית לא פחות מ-40 נקודות. שרף קרוב מאוד להפוך להיות שיאן הסלים הגדול ביותר בכל הזמנים בתחרות ולשבור את השיא שנקבע בשנת 1982.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה