שיווק ופרסום
טרמינל X: קמפיין ראשון לכדורסלן המבטיח ולרקדנית כוכבת הרשת
בן שרף, שחקן הכדורסל הישראלי הצעיר שכבר סומן על ידי ה-NBA, ושירה ארגמן, הרקדנית הישראלית עם M1.2 עוקבים באינסטגרם, חברו לקמפיין ראשון לאתר האופנה TERMINAL X ומותג NIKE
מדי שנה לקראת החזרה לספסל הלימודים משיקים אתר האופנה TERMINAL X ומותג NIKE קמפיינים המשלבים סטייל וחדשנות, והשנה החליטו להתמקד בקמפיין המשדר נוחות לצד סטייל: שבכל פעילות שאנו עושים לאורך היום אפשר להיראות טוב ללא מאמץ, ולהתלבש במגוון סגנונות אופנתיים המתאימים לכל מצב.
לטובת הקמפיין גויסו שני גיבורים מעולמות הספורט – בן שרף, שחקן הכדורסל המבטיח בן ה-17 (עולה לכיתה י"ב) שסומן כבר על ידי ה-NBA, וחתם בינתיים בעירוני קריית אתא מליגת העל. יחד עמו: הרקדנית שירה ארגמן המתחזקת חשבון אינסטגרם ויראלי במיוחד עם 1.2 מיליון עוקבים, בו מעלה קטעי ריקוד בסגנון שאפל. הסרטון הנצפה ביותר של שירה הגיע ל-12.5 מיליון צפיות.
הקמפיין המשותף של TERMINAL X ו-NIKE מציג רגעים מהיום-יום של שרף וארגמן, כאשר הם לבושים בבגדי המותג המייצג סגנון של אופנת רחוב הנראית מגניב גם ללא מאמץ.
עוד ב-
קמפיין BACK TO SCHOOL של טרמינל X ו-NIKE צפוי להיות מקודם בפלטפורמות השונות וגם על ידי נבחרת משפיעני רשת מובילים מעולמות הספורט, בהם מדריך הגלישה ויוצא האח הגדול דניאל מלכה, כוכב הנינג'ה שניאור שמח, הדוגמן ושחקן הכדורסל תומר טליאס, בוגרת הישרדות ומדריכת חדר הכושר טניה לאורן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה