עסקי ספורט

מדליות נוספות בדרך? ישראל כובשת את המשחקים אולימפיים בפריז

בצל המלחמה, המשלחת הישראלית עושה חייל במשחקים האולימפיים בפריז. עם שש מדליות אולימפיות עולה השאלה האם הנבחרת מסוגלת לעלות בשנית על הפודיום ועל פי התחזיות התשובה היא כן | כל הפרטים
מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock)
למרות שנשארו עוד שבוע למשחקים האולימפיים בפריז, כבר עכשיו אפשר לומר בפה כבר שעם שש מדליות אולימפיות אלו המשחקים האולימפיים הטובים ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל. ברשימת המדליות ניתן למנות: מדליית זהב לגולש תום ראובני, ארבע מדליות כסף לג'ודוקות רז הרשקו וענבר לניר, לגולשת שרון קנטור ולמתעמל ארטיום דולגופיאט, ומדליית ארד של הג'ודוקא פיטר פלצ'יק.
כמו כן, חברי הנבחרת קרובים לחצות את הרף שהוצב טרם תחילת המשחקים על הוועד האולימפי הישראלי בו נכלל זכייה ב- 4-5 מדליות ו-15 עד 18 גמרים בתום המשחקים. כמו כן, על פי חוק עבור כל זכייה אולימפית משרד התרבות והספורט צריך להעניק לספורטאים בונוסים כספיים גבוהים במיוחד, אך ייתכן והוא יתקשה בכך בשל השעה הקשה בה אנו נמצאים כעת. 
השאלה שניצבת כעת היא האם הנבחרת האולימפית תוכל את כמות המדליות שתביא ארצה בתום המשחקים? לשמחתנו על פי התחזיות התשובה חיובית. לפי מביני עניין המוקדים להם צריך להעניק את תשומת הלב הם תחרויות הטאקוונדו, כשמדליסטית הארד מטוקיו, אבישג סמברג, עשויה להביא בשנית מדליה לישראל. 
כמו כן, גם  נבחרת ההתעמלות אמנותית (רומי פריצקי, אופיר שחם, הדר פרידמן, שני בקנוב ודיאנה סברצוב), אלופות העולם הנוכחיות, עשויות לעשות היסטוריה ולחזור לישראל עם מדליה נוספת. לבסוף, לאחר שאלו הגיעו להישגים מרשימים באליפויות העולם, גם לנבחרת הריצה יש סיכוי לא לעלות הפודיום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה