עסקי ספורט

גאווה ישראלית: מדליית ארד לג'ודוקא רז הרשקו

רז הרשקו, שייצגה את ישראל בתחרות הג'ודו ה-"גראנד סלאם" בטוקיו, זכתה במדליית ארד לאחר שהביסה ארבע יריבות וביניהן את היקארו קואדמה, שניצחה אותה ב-13 שניות בלבד. הרשקו הקדישה את המדליה לזכרו של יונתן גוטין ז"ל שנרצח בקיבוץ בארי והיה בעברו סגן אלוף ישראל בג'ודו 
מערכת ice | 
רז הרשקו (צילום צילום מהטלוויזיה)
הספורטאית הישראלית רז הרשקו זכתה היום , שבת, במדליית הארד בגרנד סלאם טוקיו בג'ודו בקטגוריית 78 ק"ג ומעלה. זהו הישג מרשים במיוחד להרשקו שניצחה ארבע יריבות, ביניהן היקארו קואדמה, שמולה התחרתה על המדליה והביסה אותה בתוך 13 שניות בלבד. "אני שמחה לסיים את גראנד סלאם טוקיו על הפודיום", מסרה הרשקו לאחר התחרות.
הרשקו ציינה כי זו הפעם הראשונה שהיא מתחרה בתחרות זו, והיא גאה להניף את דגל ישראל דווקא בימים אלו. "אני רוצה להקדיש את המדליה הזו לכל המדינה המדהימה שלנו. אני הכי גאה לייצג את ישראל ולהראות את הדגל שלנו בכל מקום בעולם", אמרה הספורטאית בהתרגשות.
 את המדליה היא הקדישה לזכרו של יונתן גוטין ז"ל, שנרצח בקיבוץ בארי במהלך חדירת מחבלי החמאס ב-7 באוקטובר. גוטין התאמן בעיר מודיעין במועדון הג'ודו סאקורה, היה סגן אלוף ישראל ויצא לתחרויות בינלאומיות. "נותן לי את הכוח לנצח ברגעים הקשים", אמרה הרשקו בהתייחס לגוטין.

אלופה אמיתית, רז הרשקו (צילום: בן חקון, פלאש 90)
תמנע נלסון לוי סיימה חמישית בקטגוריית עד 57 ק"ג, לאחר שהפסידה בקרב על מדליית הארד לג'סיקה קלימקייט, אלופת העולם לשבר. הספורטאי הישראלי מוקי שגיא (עד 81 ק"ג), הפסיד בקרב הראשון לטימור ארבוזוב בן ה-19 מרוסיה, שעד כה לא זכה בהישג משמעותי בקטגוריית המבוגרים. גיא גורביץ' (עד 90 ק"ג) עלה לסיבוב השני אך הודח בהמשך על ידי לוקה מייסורידזה הגאורגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה