עסקי ספורט

הקריירה הקודמת של האלופה האולימפית: "מבשלת ארוחה שלא מביישת שף"

תושבת אור יהודה נדהמה לגלות - הצעירה שעזרה לה אחרי השביעי באוקטובר היא לא אחרת מהמתאמנת הזוכה. "אני זמינה ברגע שתקפיצי אותי", כתבה לניר. "אז רק שתדעו מדליה שווה עומדת מישהי עם לב זהב"
מערכת ice |  1
ענבר לניר (צילום פייסבוק ענבר לניר)
ענבר לניר ריגשה את כולנו כאשר זכתה אתמול במדליית הכסף האולימפית בענף הג'ודו. כעת, נראה כי היא אלופה לא רק בתוך הזירה אלא גם מחוצה לה. בפוסט שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות כתבה שייזף טל משולם שלניר התנדבה לסייע למשפחתה לאחר השביעי לאוקטובור. טל משולם, חברה במשפחת מילואים, שיתפה כי לא ידעה על הסטטוס האולימפי של לניר עד לאחרונה. לניר ביקשה להגיע לביתה ולהתנדב ולעזור למשפחתה אחרי אירועי ה-7 באוקטובר והקפצת אנשי מילואים וקבע רבים. 
 
"במקום להתאמן לאולימפיאדה היא עושה בייבי-סיטר", כתבה בפוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה, "אז רק שתדעו שמאחורי מדליה שווה עומדת מישהי עם לב זהב". טל משולם שיתפה גם תמונה של לניר עם ילדותיה ואמרה גם כי לניר ערכה עבורה קניות וסידרה את ביתה ובנוסף בישלה "ארוחות שלא מביישת שף". 
"אני גרה שלוש דקות ממך, קוראים לי ענבר", כתבה לניר לטל משולם אחרי ה-7 באוקטובר, "אני זמינה ברגע שתקפיצי אותי", כתבה לניר בשיחת הווצאפ עם טל משולם. "ענבר, את גאווה למדינה שלנו" כתבה טל משולם. לניר וטל משולם מתגוררות בישוב אבן יהודה. אתמול זכה במדליית ארד גם פיטר פלצ'יק, גם הוא בתחרות הג'ודו. 

צילום מסך/שייזף טל משולם/פייסבוק
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחת ויחידה. (ל"ת)
    מיכאל 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור