ויראלי

פיטר פלצ'יק מסכם: "את הרוח הישראלית אי אפשר לשבור"

בצל האיומים על חייו, פיטר פלצ'יק השתתף בטקס פתיחת האולימפיאדה. היום (שבת) שיתף בתחושות: "איזה כבוד עצום וזכות אדירה לעמוד עם דגל ישראל על הסירה. עמדנו איתנים, זקופים, גאים ומלאי עוצמה ישראלית. רגע שאקח איתי לכל החיים"

רוני שיינר | 
פיטר פלצ'יק (צילום אינסטגרם)
הג'ודקא פיטר פלצ'יק שיתף היום (שבת) בתחושות שלו אחרי טקס פתיחת האולימפיאדה, שהתקיים בפריז תחת גשם שוטף. פלצ'יק נבחר, יחד עם השחיינית אנדי מורז, לשאת את דגל ישראל בטקס הפתיחה.
"קשה לי לכמת במילים את טקס הפתיחה אתמול", כתב. "איזה כבוד עצום וזכות אדירה לעמוד עם דגל ישראל על הסירה, לראות את כל הישראלים שעשו מאמץ גדול והגיעו לצפות לאורך הנהר עם דגלי ישראל, ללכת עטוף בדגל ולרקוד איתו בגשם זלעפות לאורו של מגדל אייפל עם למעלה מ-200 משלחות ומול כל העולם". 
פלצ'יק הוסיף: "לא הייתי שם לבד, גם לא חבריי למשלחת הישראלית. היו איתנו כל ספורטאי העבר של ישראל, 11 הנרצחים הגיבורים שלנו במינכן, וכל הגיבורים והגיבורות של ישראל. את הרוח הישראלית המיוחדת שלנו אי אפשר לשבור, עמדנו איתנים, זקופים, גאים ומלאי עוצמה ישראלית. רגע שאקח איתי לכל החיים! אני מאחל לכל חבריי לנבחרת ולמשלחת המון הצלחה, נעשה את הכי טוב שלנו! אל אל ישראל".  

פיטר פלצ'יק בטקס פתיחת האולימפיאדה (אינסטגרם)
נזכיר, כי פלצ'יק חטף בימים האחרונים מתקפה אישית, איומים ברצח ואף מייל ובו "הזמנה" ללוויה של עצמו,. בעקבות פוסט שפרסם מוקדם יותר השנה במהלך המלחמה. "לרגע לא פחדתי מהאיומים", שיתף בראיון לאתר YNET. "אני מרגיש הכי בטוח להגיע לפריז. אף אחד לא יצליח להזיז אותי או כל ישראלי אחר מהמטרה שלשמה הגענו לפה- ייצוג המדינה לצד הישגיות גבוהה ככל האפשר".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה