עסקי ספורט

אחד הכוכבים הגדולים שהיו בישראל בסכנת חיים: "הוא עלול למות"

נייט רובינסון, מהשחקנים הגדולים שנחתו בישראל אי פעם ומי שכיכב ב-NBA שם רשם הישגים מטורפים, נמצא במצב קשה מאוד מזה מספר חודשים כשהוא מאושפז בבית החולים בעקבות בעיות בכליות. בכתבה מקיפה שערכו בארה"ב דיברו על מצבו הבריאותי, המאבק שלו במחלה והרצון להשתקם: "הוא לא ידע אם יתעורר מהטיפולים שעבר"
מערכת ice | 
רופאים (צילום freepik)
נייט רובינסון, הוא ללא כל ספק אחד מכוכבי הספורט הגדולים ביותר ששיחקו בישראל אי פעם, כששיחק במשך עונה אחת במדי קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב. עד כמה מדובר בשחקן חריג במיוחד שנחת בישראל? רובינסון כיכב במשך שנים ארוכות ב-NBA במדי קבוצות גדולות כמו ניו יורק ניקס, בוסטון סלטיקס, לוס אנג'לס קליפרס ועוד, ואף זכה שלוש פעמים בתחרות הדאנקים של ה-NBA במשחק האולסטאר המסורתי.
בחודשים האחרונים, מצבו של הכוכב הגדול הולך ומחמיר בעקבות בעיות בכליות. רק לאחרונה התראיין רובינסון ב"דיילי מייל" הבריטי, שם חשף כי הוא נמצא במצב בריאותי קשה מאוד וסיפר בין היתר כי "אני יודע שאם אני לא אמצא כליה לא נותר לי הרבה לחיות".
אתמול (שלישי) פורסמה כתבה מקיפה מאוד על בריאותו של כוכב ה-NBA לשעבר, בה דובר על מצבו הבריאותי של רובינסון: "אחרי שב-2021 הוא חלה בקורונה, הרופאים הבינו שאם לא יקבל טיפול הולם למלחת הכליות שהוא הוא עלול למות".
עוד נכתב בכתבה המקיפה על רובינסון כי כעת מחכים לתורם כליה עבוד כוכב הפועל ת"א לשעבר, וכי מקווים מאוד כי הוא יבריא בסופו של דבר: "לפני כמה שבועות רובינסון חגג יום הולדת 40 עם משפחה וחברים בסיאטל. הוא מאמין שיש תורם פוטנציאלי מושלם וכרגע הוא שומר על הבריאות כדי שהגוף שלו יוכל לקלוט היטב את ההשתלה".
עוד נכתב שם על מצבו הבריאותי כי "רובינסון עדיין לא נמצא ברשימת המתנה להשתלה מכיוון שלחץ הדם שלו גבוה מדי ושהוא חולה לעיתים קרובות מדי. בזמן יום העצמאות האמריקאי ב-4 ביולי הוא היה בבית חולים בגלל קריש דם בזרועו ונזקק להליך חירום בגלל סיבוכים".
"רובינסון הורדם מספר פעמים ולא ידע אם יתעורר. הוא עבר מאז טיפולים ומנסה להוריד את לחץ הדם שלו. הוא מקווה לעבור השתלת כליה ב-6-12 חודשים הקרובים ואחרי הקולונוסקופיה שלו בנובמבר - הוא יידע האם הגוף שלו יכול לקבל כליה חדשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה