עסקי ספורט

המדים של שחקן הכדורסל האגדי עומדים למכירה פומבית: כמה הם שווים?

ז'קט האימונים שלבש אגדת הספורט קובי בראיינט יצאו בקרוב לשוק. מומחים מעריכים - שווים יהיה בסביבות ה-250,000 דולר. האם ישבור את השיא שהציב מייקל ג'ורדן למדים היקרים ביותר בעולם? 
מערכת ice | 
קובי בראיינט (צילום Keith Allison)
ז'קט האימונים של שחקן הכדורסל האגדי קובי בראיינט עומד למכירה פומבית. הפריט המיוחד הזה נלבש על ידי אגדת הכדורסל בזמן המשחק האחרון בו שיחק ב-NBA. ההערכה היא כי הפריט צפוי להימכר ב-250,000 עד 350,000 דולר. בראיינט מת באופן טראגי בהתרסקות מטוס בשנת 202, לאחר שסיים את הקריירה שלו בשנת 2016. 
מומחים התאימו את הז'קט באמצעות תמונות שצולמו במשחק האחרון של בראיינט ב-NBA. הגוף שמוכר את הז'קט המפורסם מכר בעבר את המדים האחרונים של בראיינט תמורת יותר מ-366,967 דולר. המכירה הפומבית צפויה להתחיל ב-17 ביולי ותיסגר בתחילת אוגוסט. 
 

מדי הספורט היקרים ביותר בעולם שייכים, ככל הנראה, לאגדת הבייסבול בייב רות'. חולצה נוספת שזכתה לכותרות היא חולצה של אגדת הספורט והכדורסל, מייקל ג'ורדן. חולצה של הספורטאי המפורסם נמכרה בעבר ב-10 מיליון דולר. על-פי הפרסום של בית המכירות הפומביות הז'קט הוא פריט הלבוש היחיד שנמכר מההופעה המפורסמת של החשקן בה השיג 60 נקודות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה