עסקי ספורט

עסקה חדשה בכדורגל הישראלי: זה המועדון שמקבל חסות

החברות הבונות את פרויקט "יפו תל אביב" בשטח ששכן בו בעבר אצטדיון מכבי יפו יעניקו חסות למחלקת הנוער של מכבי יפו בכדורגל
מערכת ice | 
כדורגל (צילום pixabay)
החברות צמח המרמן, לוינשטין וקבוצת דוניץ-אלעד, יזמיות פרויקט "יפו-תל אביב" הממוקם במתחם בו שכן בעבר אצטדיון קבוצת הכדורגל מכבי יפו, נותנות חסות למחלקת הנוער של מועדון הכדורגל. החסות תכלול בין היתר את חולצות השחקנים והתיקים של קבוצות המחלקה, עליהם יתנוסס הלוגו של הפרויקט "יפו תל אביב – השכונה החדשה של העיר", וכל ילד שיירשם למועדון יקבל אותם. 
מחלקת הנוער של מועדון הכדורגל מכבי יפו מונה כיום כ-200 ילדים ועומדת בפני התפתחות מקצועית גדולה. קבוצת הבוגרים של המועדון משחקת כיום בליגה הלאומית וחברה קבועה בצמרת הליגה עם שאיפות להעפיל בקרוב לליגת העל.
אסף יוגב סמנכ"ל השיווק של חברת דוניץ אלעד, השותפה ביחד עם החברות צמח המרמן ולוינשטין בפרויקט יפו תל אביב ציין כי "החברות שמחות  ללוות את מועדון הכדורגל מכבי יפו, ולהשקיע בדור העתיד של הקבוצה בכלל והנוער בפרט. בתור יזמים הבונים פרויקט מגורים בשכונה חדשה הנבנית במקום בו שכן האצטדיון המיתולוגי של מכבי יפו, וכחלק מחזון מתפיסת העולם שלנו לפיתוח קהילות משגשגות כערך מוסף מרכזי בהקמת שכונות מגורים, אנו רואים את החיבור ושיתוף הפעולה עם מועדון מכבי יפו טבעי . אנו מאחלים בהצלחה למועדון הכדורגל, אנחנו איתכם עם כל הלב".

צילום: אבי כהן
מהנהלת מכבי יפו  נמסר: "כבוד למכבי יפו שחברות דוניץ אלעד, צמח המרמן ולוינשטין השותפות בפרויקט יפו תל אביב בחרו בשיתוף הפעולה המרגש הזה. אנחנו מפתחים את דור העתיד של המועדון הגדול והערכי הזה, תוך שימת דגש על חיבור לקהילה, למקום ולשורשים שלנו. שיתוף פעולה כזה יהיה מרגש ומעצים ואנחנו גאים בו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה