עסקי ספורט

הזוי: הספורטאי נישק את אשתו באמצע התחרות – ונענש | צפו

רוכב האופניים הצרפתי ז'וליאן ברנאר המשתתף בטור דה פראנס עצר כדי לנשק את אשתו באמצע המירוץ. המארגנים טענו כי זו "התנהגות לא הולמת" – וקנסו אותו
מערכת ice | 
טור דה פראנס (צילום shutterstock, freepik)
נראה שזו הפעם הראשונה בתולדות מירוץ האופניים הקשה והמפורסם בעולם, טור דה פראנס, שאחד הרוכבים נקנס על נשיקה לאשתו. אבל זה בדיוק מה שקרה לרוכב האופניים הצרפתי ז'וליאן ברנאר שנדרש לשלם 200 פרנק שוויצרי (223 דולר) על ידי איגוד האופניים הבינלאומי (UCI).
המקרה הביזארי קרה בקטע השביעי של הטור דה פראנס, שמסלולו עבר סמוך לאיזור מגורי הרוכב הצרפתי, באזור היין המפורסם של בורגונדי. באחד הקטעים ערכו לו חבריו ומשפחתו קבלת פנים חמה כאשר רצו לעברו כשהם אוחזים בשלטים ואשתו צעדה קדימה. בשלב זה הזוג התנשק נשיקה מהירה, כשהרעייה מחזיקה בבנם שהיה לבוש בבגדי רכיבה.
 
איגוד האופניים טען כי קנס את הרוכב על "התנהגות בלתי ראויה או בלתי הולמת במהלך המירוץ ופגיעה בתדמית הספורט". ברנאר, מצדו, לא התרגש ואמר לתקשורת כי הוא שמח לשלם את הקנס על הרגע שהיה לו עם אשתו: "זה היה רגע ייחודי בקריירה שלי", אמר, "הרגעים האלה הם שגורמים לי להמשיך ולרכב על אופניים. הייתי משלם את הסכום הזה עוד פעם כדי לחוות שוב את הרגע הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה