עסקי ספורט

כדורגל? יורו 2024 קיבל תפנית מוזרה והפך לראשונה למאסטר שף

אוהד שוויצרי שהניף שלט "פונדו יותר טוב מגולאש" פתח במלחמת עולם של מנות לאומיות, כאשר אוהדי הנבחרות מתגרים זה בזה בעזרת המאכלים המזוהים עם המדינה. הגביע יונף במטבח?
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
אליפות אירופה בכדורגל, בדומה למונדיאל היא הרבה יותר מתחרות כדורגל כאשר הנבחרות הפכו לסמל של מדינתן. יורו 2024 פתח לראשונה בתולדות הטורניר בקרב בלתי צפוי מסוג אחר לגמרי, של מלחמת מנות לאומיות ועלבון למאכלים המזוהים עם המדינה היריבה.
הכל התחיל במקרה בשבת הראשונה של הטורניר, כאשר שלט מפתיע נצפה ביציע האוהדים השוויצרים בקלן, במשחק מול הונגריה. בטוש שחור על קרטון פשוט נכתבה המשפט המתריס: "פונדו יותר טוב מגולאש".
 
השלט הפך את הכדורגל לקרב משני. אוהדי הונגריה יכלו לסלוח על יריבות ספורטיבית, אבל עלבון במאכל הלאומי שלהם היה יותר מדי – וקרב המאסטר שף העולמי נפתח במגרשים, ברחובות - וברשתות החברתיות.
אולימפיאדת המטבח הראשונה נמשכה כבר באותו יום, כאשר קבוצת אוהדים אלבנים צולמו כשהם מתגרים ביריביהם האיטלקים ברחובות דורטמונד, על ידי שבירה מתגרה של צרורות ספגטי, על  רקע תחינות הרחמים והייסורים של אנשי המגף.
 
הקרבות נמשכו במשחק של פולין נגד הולנד, כאשר אוהד פולני הניף שלט המכריז שנקניקיית קילבסה חריפה פולנית, עדיפה על גאודה (גבינה הולנדית אייקונית).
 
גם המשחק המסקרן של אוסטריה נגד צרפת קרב מלחמת מנות, כאשר האוהדים האוסטרים עשו כמיטב יכולתם כדי להרגיז את הצרפתים על ידי שבירת באגטים מול האוהדים המזועזעים מזועזעים בעליל. במשחק עצמו, לא תופתעו, כבר הונף שלט הפוסק נחרצות: "שניצל יותר טוב מבאגט". אאוץ'.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה