עסקי ספורט

מי תזכה ביורו ומי יהיה מלך השערים? אלה תחזיות הישראלים

במשחק הניחושים באפליקציית תוצאות הספורט והדאטה 365, הישראלים סבורים כי צרפת תזכה ביורו, עם מעל 47% מהניחושים, מיד אחריה אנגליה ומי הפייבוריט להיות מלך השערים?
מערכת ice | 
יורו 2024 (צילום shutterstock)
רשת דומינו'ס פיצה ואפליקציית 365Scores, אפליקציית תוצאות הספורט והדאטה, השיקו שיתוף פעולה חדש לכבוד חגיגת טורניר היורו. הכירו את Domino’s challenge - משחק הניחושים של 365Scores, שישראלים רבים פתחו קבוצות בין חברים לניחושים על הזוכה ביורו, תוך כדי ניקוד על תוצאות המשחקים.
במשחק הניחושים, משתתפים כ-150 אלף אנשים מישראל, ואלו היו חלק מההימורים שלהם ליורו: צרפת עומדת בראש הרשימה כפייבוריטית לזכייה, עם 47.4% מהניחושים, במקום השני, נבחרת הכוכבים של אנגליה עם 21.8% ובמקום השלישי פורטוגל עם 20.9%. מעניין האם המנחשים עדיין עומדים מאחורי ההחלטה שלהם לאחר ההופעות המאכזבות של צרפת ואנגליה.
בניחושים על מלך שערי הטורניר, קיליאן אמבפה הצרפתי עומד בראש הרשימה עם 53.9%, לאחר פציעתו אמש (שני) אפשר לנחש כי אותם 53% שהימרו על אמבפה כבר מצטערים, למרות שכמו שאנחנו מכירים אותו, הוא עדיין יכול לסיים כמלך השערים ברגע שיחזור. במקום השני והמפתיע, או שלא, כריסטיאנו רונאלדו עם 23%, במקום השלישי חלוץ נבחרת אנגליה, הארי קיין עם 12.7%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה