עסקי ספורט

כוכב נבחרת ישראל בדרך לעסקה של 28 מיליון שקל? זו ההצעה המטורפת

שוער נבחרת ישראל, עומרי גלזר, רשם עונה אדירה במדי הכוכב האדום בלגרד עם זכייה חלומית בדאבל. כעת, המנהל המקצועי של הקבוצה חושף כי היא קיבלה עבורו הצעה בגובה של 28 מיליון שקל: "זה לא עניין של כסף, קשה למצאו לו מחליף. הוא לא יכול ללכת"
מערכת ice |  1
נבחרת ישראל במוקדמות היורו (צילום פלאש 90)
שוער נבחרת ישראל, עומרי גלזר, הצטרף בתחילת העונה לקבוצת הכוכב האדום בלגרד, אותה אימן תחילה המאמן הישראלי ברק בכר, שפוטר מאוחר יותר מתפקידו. אבל זה לא הפריע לקבוצה הסרבית להשאיר את גלזר כשוער הראשון שלה, תוך שהוא רושם תצוגות נפלאות והפך לאחד הגורמים העיקריים לכך שהקבוצה זכתה בדאבל מקומי (אליפות וגביע).
לפני כן, גלזר רשם מספר משחקים מטורפים גם בשלב הבתים בליגת האלופות, כולל תצוגה בלתי נשכחת מול אחת הקבוצות הטובות כיום בעולם - מנצ'סטר סיטי. כעת, המנהל המקצועי של הכוכב האדום, זבזדן טרזיץ', התראיין לתקשורת הסרבית וחשף מספר פרטים מעניינים מאוד על גלזר - כולל הצעת הענק שהתקבלה עבורו.
טרזיץ' סיפר: "קיבלנו הצעה בגובה של שבעה מיליון אירו (28 מיליון שקל) עבור גלזר, ואני אומר - זה לא עניין של כסף. זו הצעה פנטסטית, בואו נודה בזה, אבל גלזר הביא רוגע ויציבות לקבוצה. כאישיות, כדמות, כשוער, כגבר. כך שקשה מאוד למצוא לו מחליף. כשערכנו רשימת הצעות לכל השחקנים שיש לנו, הבנו שגלזר לא יוכל ללכת".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלזר
    שמואל 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד האמנתי בעומרי גם כשכולם ירדו עליו וזלזלו בו והתברר שצדקתי בגדול
    סגור