עסקי ספורט

בשווי 6.6 מיליארד דולר: זה מועדון הכדורגל היקר בעולם

שתי הקבוצות ממנצ'סטר מגיעות לטופ 5 המועדונים היקרים בעולם כרגע, שלושת הקבוצות מלונדון, ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם חותמות את הטופ 10. מי הגיעה למקום הראשון?
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik, unsplash)
שבנים האחרונות, אין ספק שהכסף השתלט כמעט לגמרי על עולם הכדורגל וקבוצות נהיות יותר ויותר מבוססות על מעמדן הכלכלי עם השנים ושווי המועדונים בכולל הגיע למיליארדי דולרים, אז מהם המועדונים היקרים בעולם הכדורגל?

1. ריאל מדריד - 6.6 מיליארד דולר - המועדון המעוטר בכדורגל ומצדיק את עצמו כל פעם מחדש שמספק קבוצות נהדרות בכל עונה. יפגשו את דורטמונד בשלב גמר ליגת האלופות בעוד שבוע.
2. מנצ'סטר יונייטד - 6.55 מיליארד - למרות שבשנים האחרונות יונייטד היא כבר לא מה שהייתה פעם, מדובר באחד המועדונים הטובים והגדולים והמכובדים בהיסטוריית המשחק, בדיוק היום, זכו בגביע האנגלי לאחר 2:1 על מנצ'סטר סיטי.
3. ברצלונה - 5.6 מיליארד - עוד מועדון מפואר שעשיר בשחקנים אגדיים ותארים, כעת עומדת  בפני תקופה לא פשוטה לאחר פיטוריו של המאמן ואגדת המועדון צ'אבי הרננדז.
4. ליברפול - 5.37 מיליארד - עוד מועדון מעוטר בתארים, עם קהל עצום ומרגש והיסטוריה בלתי נגמרת, בדיוק חוותה גם היא פרידה מהמאמן שלה ב-8 השנים האחרונות שעשה קדנציה מצוינת בקבוצה, יורגן קלופ.
5 .מנצ'סטר סיטי - 5.1 מיליארד - המועדון שהתחיל להבנות לפני כ-15 שנים ומאז הם לא עוצרים, בדיוק סיימו את העונה כאלופי הליגה האנגלית בפעם הרביעית ברצף לאחר טראבל בלתי נשכח בעונה השעברה.
שאר הרשימה:
6. באיירן מינכן - 5 מיליארד
7. פריז סן ז'רמן - 4.4 מיליארד
8. טוטנהאם - 3.2 מיליארד
9 .צ'לסי - 3.1 מיליארד
10. ארסנל - 2.6 מיליארד
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה