עסקי ספורט

דני אבדיה מתפוצץ: זו הרשימה המפוארת אליה נכנס

דני אבדיה זכה בהישג חשוב כאשר סיים במקום השישי בתחרות "השחקן המשתפר של עונת 2023/24". לאבדיה חסרה נקודה אחת מהמקום החמישי
מערכת ice | 
דני אבדיה (צילום יוטיוב/ Basketball Highlights)
שחקן ה-NBA הישראלי ממשיך לנפץ תקרות בליגת הכדורסל הטובה בעולם. אבדיה סיים במקום השישי בתואר "השחקן המשתפר של עונת 2023/24" לאחר שזכה ב-10 קולות שהעניקו לו 24 נקודות. אבדיה היה רחוק נקודה אחת בלבד מהמקום החמישי בו זכה ג'יילן ברונסון.
 
כאמור, מאז שהגיע ל-NBA אבדיה נמצא במגמת עלייה אך בעונה הנוכחית הוא הצליח להתעלות על עצמו. במשחקו הטוב ביותר עד כה העונה, אבדיה שבר את שיא הנקודות לשחקן ישראלי בליגה ורשם שיא אישי של 43 נקודות במשחק של קבוצתו, וושינגטון ויזארדס נגד ניו אורלינס פליקנס.
במרץ האחרון אבדיה רשם הישג נוסף - בנתון ה-PACE, שבוחן את מהירות המשחק בזמן פוזשן (כאשר הכדור בידיים של הקבוצה), אבדיה מוביל את הליגה. זאת כאשר 4 מתוך עשרת השחקנים המובילים ברשימה זו, הם מוושינגטון וויזארדס, קבוצתו של אבדיה.
אבדיה הופך אט אט לציר מרכזי בוושינגטון וויזארדס, שאומנם מבחינה אישית מדובר בהישג מצוין, אך לצערו של אבדיה וגם של אוהדיו כאן בישראל, הוויזארדס כרגע הם הקבוצה הגרועה ביותר עם המאזן הגרוע בליגה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה