עסקי ספורט

אונס בצמרת עולם הספורט: שני כוכבי כדורגל נעצרו, המשטרה חוקרת

הדיילי מייל הבריטי דיווח כי שני כדורגלני צמרת המשחקים בפרמייר ליג נעצרו מחוץ לאצטדיון הבית שלהם בחשד לאונס ותקיפה. דובר המועדון: "הנושא כרגע נמצא בידיה של המשטרה, המועדון לא יגיב בנוסף - בשלב זה"
מערכת ice | 
כדורגל (צילום freepik)
אמש (שלישי) דיווח הדיילי מייל הבריטי כי שני כדורגלני צמרת המשחקים בפרמייר ליג נעצרו מחוץ לאצטדיון הבית שלהם בחשד לאונס ותקיפה. שני השחקנים, בני 19, נעצרו על ידי המשטרה המקומית בפשיטה על האצטדיון.  עיתון סאן הבריטי הביא את הידיעה לראשונה לפרסום. 
"הנושא כרגע נמצא בידיה של המשטרה", אמר דובר מטעם המועדון בשיחה עם הסאן, "המועדון לא יגיב בנוסף - בשלב זה". השחקן הראשון נחקר על חשד לתקיפה ושידול לאונס, הוא נחקר תחת אזהרה, אחרי שבילה לילה במעצר. השחקן השני נעצר מאוחר יותר באותו היום, ונחקר בחשד לאונס. שני השחקנים שוחררו בערבות, עד להודעה חדשה.
 
הפרמייר ליג, ומחוץ לאנגליה נודעת בשם הפרמייר ליג האנגלית, היא ליגה אנגלית מקצוענית בכירה למועדוני כדורגל. היא הליגה העליונה במבנה ליגות הכדורגל באנגליה, ותחרות הכדורגל המרכזית במדינה. בליגה משחקים 20 מועדונים, והיא מבוססת על שיטת עלייה וירידה עם הפוטבול ליג. הליגה היא אגודה שבה 20 המועדונים החברים פועלים כבעלי מניות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה