עסקי ספורט

קבוצת איוונטים-זאפה ישראל מרעננת שורות: זה סמנכ"ל הספורט החדש

מוני ברוש, שהיה בעברו מנכ"ל קבוצת בית"ר ירושלים, מונה לסמנכ"ל הספורט בקבוצת איוונטים – זאפה ישראל. כך על פי הודעתו של עמי פינשטיין, מנכ"ל הקבוצה

מערכת ice |  1
מוני ברוש (צילום מוני ברוש. אלוני דותן)
קבוצת איוונטים-זאפה ישראל הודיעה היום (שני) על מינוי חדש ומרענן לתפקיד סמנכ"ל הספורט של הקבוצה, מוני ברוש. במסגרת תפקידו יהיה ברוש אחראי על כל פעילות הספורט של החברה, הכוללת פתרונות כרטוס מהמתקדמים בעולם למועדוני ספורט, התאחדויות ועוד ושיווק ומכירת כרטיסים לחובבי הספורט הישראלים לאירועי הספורט המובילים בעולם.
בנוסף, יהיה אחראי ברוש על הקמת מתחמי אוהדים, אירועי ספורט ויזום משחקי ידידות עם קבוצות מהמובילות בעולם אשר נמנות על לקוחות איוונטים העולמית.
בתפקידיו השונים שימש ברוש בעברו, בין היתר, כמנכ"ל מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים (בין השנים 2018-2022), כאשר לפני כן שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי וניו מדיה בקבוצת התקשורת אימג'ין מדיה. עוד בעברו היה ברוש מנהל הפיתוח העסקי ומנכ"ל של NRG בקבוצת מעריב, סמנכ"ל מסחר ופיתוח עסקי בקבוצת RGE, שכללה את ערוץ הספורט, ערוץ הילדים וערוץ 8  - ועוד תפקידים מגוונים במדיות השונות. 

עם סיום תפקידו בבית״ר ירושלים עסק ברוש בייעוץ לחברות וגופים בנושא דיגיטל, פיתוח עסקי, שיווק, מרצ׳נדייז ועוד. בנוסף ייעץ למספר סטארט אפים בתחומי טכנולוגיה וספורט.
מוני ברוש התייחס למינויו ואמר: "אני שמח להצטרף לקבוצת איוונטים, שהיא קבוצת הבידור הגדולה בישראל ולבסס את פעילות החברה בתחום הספורט. הגיע הזמן להביא את תרבות הספורט האירופאית לישראל ולייצר חווית אוהד אופטימלית מקצה לקצה – מתהליך רכישת המנוי/כרטיס, דרך מתחמי אוהדים ועד לכניסה חלקה למשחק עצמו".
"הטכנולוגיה המוכחת של קבוצת איוונטים בעולם משמשת עשרות מועדונים ברחבי העולם כולל אירועי ספורט עולמיים כגון אולימפיאדות ועוד, ואת כל אלה ננגיש לאוהדים והמועדונים בישראל". הוסיף ברוש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מצטרף לעמי פינשטיין?! מרצון ?? הבחור מזוכיסט ?? (ל"ת)
    עמוס 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור