ויראלי

הצל נגד ביידן: "אם זה מנהיג העולם החופשי, אכלנו אותה"

הצל פרסם ביקורת חריפה על ג'ו ביידן בעקבות בעיות הזיכרון לכאורה של נשיא ארה"C, שתופסות כותרות בימים האחרונים. "דוד ביידן שכח את שם ארגון הטרור חמאס"

מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)
הראפר המצליח, יואב אליאסי, הידוע גם בתור אחד שלא מסתיר את דעותיו האישיות ברשתות החברתיות, המכונה "הצל", פרסם היום (שישי), פוסט באינסטגרם בו הוא מביא כמה דוגמאות לבעיות הזיכרון לכאורה שיש לנשיא ארה''ב, ג'ו ביידן.
בפוסט עצמו הצל כתב "לאחר שבמסיבת העיתונאים האחרונה דוד ביידן שכח את שם ארגון הטרור חמאס. הוא החליט להראות שהוא צלול ועשה שוב מסיבת עיתונאים, כדי לטעון שמצבו הקוגניטיבי מצוין" כתב.
עוד המשיך אליאסי  "במסיבת העיתונאים הוא עשה מה שעושה כל אחד עם זיכרון טוב שרוצה שידברו על משהו אחר, ויצא בביקורת חריפה על ישראל: ואמר שהתגובה של צה"ל מוגזמת וחפים מפשע נהרגים. רק שדקה אחרי הנשיא הצלול שאין לו בעיות זיכרון הוא כינה את א סיסי 'נשיא מקסיקו'. וזה מנהיג העולם החופשי אכלנו אותה".
על רקע קמפיין הבחירות לנשיאות ארצות הברית שיתקיימו בחודש נובמבר, גוברת הביקורת בנוגע לנשיא הנוכחי, שטוענת כי הוא מבוגר מדי בשביל לכהן בתפקיד גם בעתיד. למרות זאת, הנשיא דווקא מתעקש כי הוא כשיר לחלוטין וטוען שהוא "יודע מה הוא עושה" – אך יש מי שמסרב להאמין בזה, ואולי בצדק.
לאחרונה ביידן קיים מסיבת עיתונאים, שהצל התייחס אליה בפוסט המדובר, בה הנשיא הבהיר באופן חד וברור כי הזיכרון שלו "בסדר גמור", ודבק בכך שהוא האדם המתאים ביותר לכהן  בתור הנשיא גם לשנים הבאות. ההבהרה מגיעה לאחר שהתבלבל במהלך השבוע האחרון בין מנהיגים חיים לכאלו שהלכו לעולמם, טעויות שעלו לו ביוקר והעלו תהיות רבות בנוגע למצבו הבריאותי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה