ויראלי

החתונה שהסתיימה באסון: הרצפה קרסה בריקודים, עשרות אורחים נפצעו

 24 שנים אחרי אסון ורסאי: טרגדיה התרחשה במהלך חתונה באיטליה, באירוע שמזכיר מאוד את אותו אסון מחריד בירושלים, כאשר הרצפה קרסה במהלך הריקודים בחתונה ו-35 אנשים נפצעו, בהם 6 אנשים במצב קשה
מערכת ice | 
האסון בחתונה (צילום טוויטר @24hcitizen)
ב-24 במאי 2001 אירע אחד מהאסונות הגדולים שפקדו את מדינת ישראל, בחתונה שהתקיימה באולמי ורסאי בירושלים, כאשר בזמן החתונה הרצפה קרסו ו-23 מאורחי החתונה מצאו את מותם בצורה טרגית במיוחד, בעוד רבים נוספים נפצעו מתחת להריסות, במה שכונה "אסון ורסאי".
כעת, 24 שנים מאוחר יותר, אסון דומה מאוד התרחש באיטליה, כאשר במזל גדול אף אחד מהאורחים לא נהרג. אולו מוגנייני ולריה איבארה, התחתנו במנזר ג'יאצ'רינו בעיר פיסטויה שבמחוז טוסקנה, מבנה עתיק מהמאה ה-15. אלה שהחתונה הפכה לטרגדיה של ממש, אחרי שמהלך הריקודים הרצפה קרסה ועשרות מהאורחים צנחו עמה. במזל גדול, האירוע הסתיים כאמור ללא הרוגים, אך 35 אנשים נפצעו ופונו לבית החולים, בהם 6 שנמצאים במצב קשה.
האסון הגדול נמנע גם בזכות העובדה כי אמנם 150 אורחים לקחו חלק בחתונה, אך רק כ-60 מהם נותרו לריקודים, מרביתם חברה צעירים, וביניהם גם ילדים. הזוג הצעיר העביר את הלילה במיון בבית החולים. השניים סיפרו לתקשורת המקומית כי "לבלות את ליל הכלולות שלנו בחדר המיון זה דבר מאוד מפחיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה