ויראלי

אורנה בנאי מושפלת ברשתות: "מזעזע, איכס, דמות ציבורית"

הבדרנית הוותיקה חטפה ממש לפנים מטר של תגובות מרושעות וגועליות. לבנאי, לה לא מעט עוקבים, נכתב בין היתר: "מעניין כמה זמן זה יחזיק. ולמה אנחנו צריכים להיכנס לחדר המיטות שלכם? זה כל כך לא אמיתי, זה אינסטגרמי אבל כשאני מתנשקת בספונטני אני אף פעם לא מוכנה עם מצלמה"
מערכת ice |  8
אורנה בנאי ועדי כהן (צילום צילום מסך מתוך מחוברים בהוט)
אחרי שהשחקנית אורנה בנאי לא היססה לשתף את חייה האישיים והרומנטיים, ובפוסט חושפני למדי באינסטגרם שלה הכולל סרטון של נשיקה לוהטת במיוחד, איחלה יום הולדת 39 שמח לבת זוגה, השחקנית עדי כהן הצעירה ממנה ב-18 שנה, הגיעו גם תגובות לא ראויות.
כן, היו תגובות שמפרגנות לזוג האוהב, אבל הבדרנית הוותיקה חטפה ממש לפנים מטר של תגובות מרושעות וגועליות. לבנאי, לה לא מעט עוקבים, נכתב בין היתר: "מעניין כמה זמן זה יחזיק. ולמה אנחנו צריכים להיכנס לחדר המיטות שלכם? זה כל כך לא אמיתי, זה אינסטגרמי אבל כשאני מתנשקת בספונטני אני אף פעם לא מוכנה עם מצלמה".

עוקבת אחרת כתבה: "מזעזע, מה הקטע? אז תברכי אותה בצורה יותר הולמת ופחות אינטימית הברכה הספיקה למה הסרטון?", היה מי שהגיב לפוסט של בנאי: "אין תמונות או סרטונים יותר צנועים? איכס, דמות ציבורית קצת להצניע, לא יקרה כלום".
כזכור, בנאי כתבה: ""נני אני רוצה לאחל לך שתמשיכי להתבגר כל כך יפה, שתתפתחי, שתצמחי, שתשירי ותשחקי, שתנצחי את הפחדים, שתאהבי את הפגמים, שתהיי רכה כלפי עצמך, שתאמיני שאת ראויה. שבין סערה לסערה תסכימי לקצת שקט. שתדאגי פחות ותכעסי פחות. ושתאפשרי לי לראות אותך, ולאהוב אותך. אורנה", חתמה את הפוסט המרגש.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    נואשת ברמות קשות
    דורה 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה לא תעשה הנואשת שאף אחד כבר לא מתענין בה - כדי לגרום לאנשים להזכר שהיא עדיין חיה...כל האמצעים כשרים כולל הגועל נפש שהיא צילמה. אורנה - תם זמנך...תפנימי ותקלטי את - לא - מעניינת - אף - אחד!
    סגור
  • 6.
    פרטי
    אור 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אורנה את חייך הפרטיים תשמרי לעצמך ולבת זוגך וכך לא ינבלו עליך זה לא נעים
    סגור
  • 5.
    כמה שתייפו את זה מדובר בבחורה מתועבת
    יש ויו 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא יעזור כלום לכל הכתבלבים הסוטים . עם ישראל חי לנצח נצחים לעולם לא ניכנע לטינופת שאתם מפיצים . בסוף תמיד היהדות מנצחת ולא משנה כמה כסף ויחסי ציבור תזרקו בפרסום המתועבות האלא והחולים אסקולה ועזר . ה' איתנו עם ישראל חי
    סגור
  • 4.
    היא באמת הגזימה. זה ממש פורנו
    לירי 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    למה צריך להתרברב אם זה אמיתי? תהיו בבית שלכן, שתיכן באינטימיות ותעשו מה שבא לכן. זה לא קשור לזה שאתן לסביות. גם גבר ואישה שהיו מתנשקים כך באופן גס ברשתות החברתיות - היו חוטפים על הראש. זה גם לא הזמן עכשיו לזה. ראבק כל המדינה פה באבל וזעזוע.
    סגור
  • מתי ראית תגובות נגד זוג סטרייט שמצטלם מתנשק ברשת? (ל"ת)
    גל 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    הומפוביה תמיד תיהיה לצערי
    דני123 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מקווה שאנשים ילמדו לחיות עם מחלת ההומופוביה כמו טלרגיה, יסבלו בשקט ולא בתגובות הומופוביות ברשת. על השיקה לוהטת בין סלבית לבן הזוג שלה כולם היו חוגגים, כבל כשמדובר על זוג לסביות יש לצערי צרי מוח שעדיין רואים את זה במבט הומופובי. זה מזכיר לי כשהייתי בין 12 ושמעתי ששכנה שלי בת 20 חיה עם חבר לה הזדעזעתי, מזל שהתבגרתי, תתעוררו אנשים
    סגור
  • 2.
    ימותו הקנאים (ל"ת)
    ליל 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 1.
    מגעיל
    מני 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דוחה !
    סגור