ויראלי

חנן בן ארי מחזק את הלוחמים: מה עשה הזמר בעזה?

הזמר נכנס לתוך שטח עזה, הדליק נר שישי של חנוכה ושר עם הלוחמים כדי לחזק את המוראל הלאומי בימים קשים אלה, לאחרונה מרבה הזמר להתבטא ולהביע את דעותיו שגרמו לו אף להיכנס לעימות עם הבמאית והפעילה החברתית יעל אבנרי
מערכת ice | 
חנן בן ארי (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
הזמר חנן בן ארי נכנס לשטח רצועת עזה כדי לציין נר שישי של חנוכה ושר עם החיילים כדי לחזק את רוחם ולהרים את המוראל הלאומי. חנן בן ארי מרבה להביע את דעותיו לגבי הנעשה ברצועת עזה מאז מתקפת הפתע של מחבלי ארגון הטרור חמאס על שטחי ישראל ב-7.10 אז נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים.
עקב דעותיו הלאומיות נכנס בן ארי שבועיים לאחר תחילת המלחמה לעימות עם הבמאית והפעילה החברתית יעלי אבנרי, זאת לאחר שתקפה אותו בטוויטר, משום שבסך הכל קרא לחזור לגוש קטיף ולהקים חוף חדש על חופי עזה..
אבנרי, שמטיפה לא מעט להכלה וקבלת הדעה האחרת ואי כפיית דעה על אדם אחר, כתבה: "חנן בן ארי הפסיכופת שר לחיילים 'חוזרים לגוש קטיף, מקימים את חוף נובה על החוף של עזה, מקווה שהאפס הזה לא יוזמן לשום הופעה. לעולם!", זאת בתוספת וידאו של ההופעה שלו.
בעקבות דבריה הקשים, בן ארי תקף את אבנרי בעמוד האינסטגרם שלו, וכתב: "רצחו לנו תינוקות, אנסו גופות, רוצים להשמיד אותנו- ואני הפסיכופת?! גאה להיות ישראלי, גאה להיות יהודי, עם ישראל חי. עוד נשוב לשם!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה