ויראלי

אייל גולן וגרושתו נפרדו? "פחות משתפת בחיי הזוגיות שלי"

אחת העוקבות שאלה: "נראה שאתה ואייל שוב פעם לא ביחד, איך את עם זה?", דניאל גרינברג המשועשעת השיב: "חחחח מאמי, את שואלת או עונה, או מנחשת ושואלת, לא הבנתי...בכל אופן, כפי ששמתם לב אני הרבה פחות משתפת את חיי הזוגיות שלי פה ביום יום, הכל בסדר ברוך השם"
מערכת ice | 
אייל גולן דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם)
האם דניאל גרינברג והגרוש שלה אייל גולן שרק לאחרונה עשו קאמבק זוגי משום מקום, נפרדו? האם יש משבר ביחסים בין דניאל גרינברג לאייל גולן?  לפי תשובתה של דניאל גרינברג ממש לא, אבל העוקבות מסוקרנות.
אחת העוקבות שאלה: "נראה שאתה ואייל שוב פעם לא ביחד, איך את עם זה?", גרינברג המשועשעת השיב: "חחחח מאמי, את שואלת או עונה, או מנחשת ושואלת, לא הבנתי...בכל אופן, כפי ששמתם לב אני הרבה פחות משתפת את חיי הזוגיות שלי פה ביום יום, הכל בסדר ברוך השם"
רק לפני כחודש עלתה השאלה האם הם בדרך להפוך שוב להורים ולהביא לעולם ילד שלישי? שאלה אחת של עוקבת באינסטגרם והתשובה של כוכבת הריאליטי והרשת, גרמו לסערה גדולה. הכל התחיל כשהעוקבת שאלה את גרינברג: “את בהריון?”. על כך השיבה גרושתו של הזמר כי: “לא חיים שלי למה?”, העוקבת לא הסתפקה בתשובה ואמרה: “הרגשה לפי שאין לך חשק לכלום.. תעשי בדיקה חחח”.

גרינברג לא השאירה אותה בלי תשובה גם לזה וכתבה: “”חחח יפה שלי, אני עובדת ללא הפסקה, מתאמנת, ילדים, חורף. את יודעת.. קצת טבעי להיות מותשת בסוף יום.” וחידדה: “אני לא בהריון”
גרינברג סיכמה את הנושא: “מישהי כתבה לי אם אני בהריון ותראו מה עניתי לה… אני אומרת כאילו, כל כך הגיוני להרגיש מותשת אחרי כל היום. בואו אנחנו קמות איתן בבוקר, ומארגנות אותן, ומתארגנות, ושמות בגנים, והולכות או לאימון או לעבודה, ואז הולכות וממשיכות בסידורים, ומגיעות ואוספות את הילדים ומשחקים איתם. ואוכל, ומקלחות, והרדמות.. והשעה 9 בערב. אז נראה לי שזה מה זה הגיוני להיות עייפות לא?”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה