ויראלי

לאחר שנלחם בגבורה: הלוחם יקבל תפקיד חדש בתיאטרון הבימה

השחקן ידין גלמן נבחן לגלם תפקיד ראשי בהצגה "חתונה מאוחרת" אשר תעלה בחודש מרץ הקרוב בתיאטרון הבימה. גלמן בן ה-30, בוגר סיירת מטכ"ל, נפצע בקרבות ה-7 באוקטובר וכעת מחלים לאחר שהרופאים נלחמו על חייו
מערכת ice |  1
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)
השחקן ידין גלמן נודע לאחרונה בעיקר בזכות גבורתו בקרבות ה-7 באוקטובר שבהן נפצע. באותו מחלים בבית החולים, גלמן העניק ראיונות רבים לתקשורת בנושאי המלחמה. כעת מסתבר שגלמן עשוי לשחק בתפקיד ראשי בהצגה "חתונה מאוחרת", המבוססת על סרטו באותו שם של הבמאי דובר קוסאשווילי. ההצגה צפויה לעלות בתיאטרון הבימה בשיתוף (תיאטרון באר שבע) בחודש מרץ הקרוב.
ע"פ פרסום של מאקו, ההצגה תבויים על ידי שיר גולדברג, המנהלת האומנותית של תיאטרון הבימה. העלילה מתמקדת בזאזא, בחור בן 32 ממוצא גרוזיני, שמשפחתו מייחלת לראות אותו נשוי. לצערם, זאזא מסתיר את אהבתו ליהודית, שהיא גרושה מרוקאית המבוגרת ממנו, ואמא לילדה בת שש. לצערו הרב הסוד מתגלה, והגיבור צריך לבחור בין כניעה לתרבות והמסורת הגרוזינית, לבין להתמסר לאהבה האמיתית שלו. הסרט היה מהמצליחים בישראל, גרף עשרה פרסי אופיר ונחשב לאבן דרך רצינית בתעשיית הקולנוע בארץ. זו אינה ההופעה הראשונה של גלמן, שבעבר כבר כיכב בהצגה "את שאהבה נפשי" (הבימה), ובסרט של הבמאי המצליח אבי נשר, "תמונת הניצחון".
מתיאטרון באר שבע נמסר בתגובה: "אנו שמחים על ההתעניינות בליהוקים לחתונה מאוחרת, ברגע שהם ייסגרו סופית נשמח לעדכן".
גלמן בן ה-30, בוגר סיירת מטכ"ל, נפצע במוצאי השבת השחורה כאשר נורה בחזה וביד. הוא פונה במסוק לבית החולים סורוקה ועבר סדרת ניתוחים לא פשוטה. כל שנותר לנו הוא לאחל לשחקן הצעיר בריאות והצלחה בהמשך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל חייל וחייל בחזית נלחם בגבורה!
    מאסתם 12/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נלחמו ככ הרבה בגבורה לו פשוט יש רייטינג זה הכל
    סגור