ויראלי

בעקבות הפיגוע בירושלים: גיא הוכמן תוקף את הממשלה

הקומיקאי גיא הוכמן, ששמע הבוקר יחד עם כל עם ישראל על הפיגוע הרצחני בירושלים, תקף את הממשלה:  "הנהגה של כבשים שמובלת על ידי פלשתינאצים" 

מערכת ice |  1
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
הבוקר, (חמישי) לאחר פרסום הפיגוע הרצחני בירושלים, העלה הקומיקאי גיא הוכמן לעמוד האינסטגרם שלו טקסט נוקב בו הוא מבקר את הממשלה. בטקסט נכתב: "3 נרצחים בירושלים. מי שחושב שזו לא מלחמה קיומית, עדיין לא התעורר. הערבים במזרחי ירושלים ובאיוש מריחים את החולשה.
עוד הוסיף הוכמן: "אנחנו עם של אריות שמובל כצאן לטבח על ידי הנהגה של כבשים שמובלת ומושפלת על ידי פלשתינאצים. ה-7 באוקטובר זה הקדמה של מה שיהיה פה אם לא נתעורר. אם הפסקת אש היא בעזה, למה בצפון לא בעצם לא תוקפים את חיזבאללה? עם של יזמים צריך ליזום".
בנוסף, נכתב כי: "ראש ממשלה צריך להפסיק להיות מדינאי, ולהיות מצביא. קבינט צריך להפסיק לאיים ולהתחיל לעשות. כל יום של הפסקת אש זה עוד יום שבמקום לברוח מאיתנו הם מתעללים בבנותינו. דין העוטף יהיה כדין גוש דן יהיה כדין ישראל. אלא אם, נילחם, נחסל, ללא רחם וללא מעצורים. נשלוט בשטח. נגן על עצמינו, בכוחות עצמינו. תנו כבר לצה"ל לנצח יא קוקסינלים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק
    איתי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני איתך ואני חושב שמרבית העם איתך. העם רוצה לנהל הכל אחרת מאשר ההנהגה הרופסת. אני בעד להחליף את כל ה 120 ליצנים שיש לנו כיום ולתת באמת כל שמייצג את העם
    סגור